REKLAMA
Cześć, tak zauważyłem czytając to forum i nie mając konta, że zawsze odradzacie zakup auta z dieslem na krótkie odcinki. Mógłbym mi ktoś to tak "łopatologicznie" wytłumaczyć? Jeśli chodzi o filtr cząstek stałych to oczywiście zjawisko rozumiem - zapycha się i trzeba albo odtykać albo wyciąć. A co jeśli silnik już od producenta nie ma takiego filtra?
Dostaje jakiś uszkodzeń jeśli przejeżdża np. 5km i zostaje zgaszony (jazda wręcz emerycka, a jeśli podeptany do schłodzenie turbo)...
I jeśli znajdzie się osoba która zna się na takich silnikach proszę o wypisanie aut z prostymi, dobrymi dieslami najlepiej bez dwumasowych kół zamachowych.
2.5 v6 tdi, 2.0 tdi, 2.0 tdci, 2.0 diesel z mazdy 6 - to jest syf i o tym się słyszy...
A jakie są dobre? Powiedzmy w budżecie 5,10,15,20,30 tyś?
Jeżeli temat jest w złym miejscu to proszę o nie usuwanie tylko o przeniesienie.
Dziękuje za uwagę i czekam na odpowiedzi.
Pozdrawiam.