E klasa-najczęstsze usterki

04 Sie 2010, 21:54

Witam,mam w nie dalekiej przyszłości zamiar kupić E klasę 2.2 disel rocznik od 97-98,czy mógłby ktoś mi napisac na co zwrócic uwage przy zakupie,żeby się nie wkopać,z góry dziękuje.pozdrawiam :lol:
BVB GÓRĄ!!!!!
szczupak25
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 142
Miejscowość: Den Haag

06 Sie 2010, 14:33

Nie kupuj z tak słabym silnikiem,będziesz żałował.Optymalna opcja to 2.9Td lub 3.0 Td.Patrz na korozję,szczególnie mocowania kielichów( amortyzatory przód).Te samochody po prostu gniją :!:
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8631
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

24 Sie 2010, 22:13

W 210 forum ---poszperaj.
2.2 za słaby na to pudlo! Hej!
baca350
Nowicjusz
 
Posty: 22
Miejscowość: Przemyśl

30 Sie 2010, 11:13

Uszczelki przednich drzwi, wada fabryczna zbiera się tam woda, 220D to zdecydowanie za słaby silnik, toć to ledwo sobie daje radę z C klasą, mi wystarcza spokojnie 290td. No i napewno nie bierz 220D na Lucasie po taksówce bo to jest hicior :mrgreen:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Legalizacja gaśnicy potrzebna czy nie?
    Wprowadzono mi pewien mętlik w głowie. Niedawno zostałem zatrzymany do rutynowej kontroli drogowej. Policjant kazał mi pokazać gaśnice. Oczywiście na gaśnice nie mam legalizacji bo się skończyła, a zapomniałem zrobić. Policjant ...
    Wodór receptą na zmiany klimatu
    Do 2050 roku rynek wodoru może osiągnąć poziom 2,5 biliona dolarów, co przełożyłoby się na redukcję rocznej emisji CO2 o 6 gigaton. To 20 procent redukcji koniecznej do tego, aby nie dopuścić do podniesienia się średniej ...