Kupiłem Ferozkę dla frajdy weekendowych wypadów do lasu.
Mam problem z paroma sprawami. Może ktoś podpowie z doświadczenia o co może biegać. Wymieniam wszystkie sprawy na wypadek jakby miały jeden mianownik.
1. odgłosy metalicznego dzwonienia od silnika (nie mogę precyzyjnie zlokalizować źródła). Dzwoni jakby "pęk kluczy".
2. korek wlewu oleju jest mocno zabrudzony tłustym"smarem"w kolorze stalowym.
3. pali jak ch...a (jeżdżę na benzynie).
4. temperatura silnika zawsze na zero (fakt, że nie jeżdże jednorazowo więcej niż 50 km). Wskazówka potrafi jedynie lekko drgnąć ale staje na zerze.
Jeśli ktos ma cheć coś podpowiedzieć-dzięki.
mam pytanie odnośnie pkt.2:
czy ten stalowy smar ma konsystencję piany albo coś podobnego?
sprawdź jeszcze kolor płynu chłodzącego. nie zwróciłeś uwagi, że tego płyn u ubywa?
jeśli tak to... wywaliło uszczelkę pod głowicą i czeka Cię remont silnika lub wymiana go na inny. nie jeździj już, najwyżej do mechanika.
Dzięki za uwagi.
To nie piana, raczej gęsta maź.
Co do płynu w chłodnicy, to nie ubywa go. Mam zbiorniczek wyrównawczy przy chłodnicy ale zawsze jest pusty (nie powinien chyba, widziałem u kogos, że był do połowy pełny).
na 99% jest to mieszanka oleju i płynu. wyjmij bagnet i sprawdź kolor oleju. jak będzie podobny do tego spod korka, będzie to oznaczało wywalenie uszczelki pod głowicą.
W Paryżu 600 wodorowych taksówek zastąpi obecne z silnikami diesla Firma HysetCo, do której należy paryski operator wodorowych taksówek Hype, kupiła znaną paryską firmę taksówkową Slota i wymieni jej całą flotę 600 samochodów z silnikiem Diesla na bezemisyjne, ...
Toyota Hilux w służbie GOPR Toyota Hilux pojawia się wszędzie tam, gdzie wymaga się wytrzymałości, niezawodności i uniwersalności w najtrudniejszych warunkach. Dlatego kilka lat temu do grona użytkowników Hiluxa dołączyło Górskie Ochotnicze ...
Kolor tego mazidła spod korka jest jaśniejszy od oleju. Olej jest ciemny,brunatny praktycznie,
ten nalot natomiast jaśniejszy-stalowo-szary.
Zerknąłem do chłodnicy-płyn jest chyba bezbarwny.
Jeszcze raz dzięki za podpowiedzi.
Tak jak napisał Karson trzeba wymienic uszczelke glowicy Poprzedni wlaściciel dolewal olej bo mu spitalal pewnie jaki mial pod ręką to dolewał dlatego jest taka maz Trzeba oddać głowice do szlifu i niech mechanik dobrze wymyje i będzie Git
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.