Fiat 126 elx-hamulec

18 Maj 2011, 20:09

seba145 napisał(a):a koło prawego nic nie daje żadne ściskanie i dalej można kołem kręcić

A jak ciągniesz za linkę to rusza się w pancerzu... :?: :?: Bo jezeli nie to jest zapieczona..Natomiast jezeli się rusza to musisz ściągać bęben h-ca bo masz zapieczony rozpierak od h-ca ręcznego i dlatego nie hamuje....
Myślę ze najlepiej będzie jak wjedziesz na kanał to wtedy wszystko będziesz mial jak na"patelni"... :wink:
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP
 
Posty: 6172
Miejscowość: Polska
Prawo jazdy: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

18 Maj 2011, 20:23

Wiem ale niestety kanałem nie dysponuje teraz.linke mam zdjęta ale jak zrobiłem sobie trochę przerwy to tam gdzie przychodzi linka koło koła scisnalem ręką przy lewym kole i koło stoi a przy prawym można kręcić dalej czyli muszę zdjąć koło i jak dalej?apropo odkręciłem koło i nie mogłem za chiny go ściągnąć ani mocniej pociągnąć no nic,walnalem w felge młotkiem i też nic teraz dopiero pomyślałem i jutro tak zrobię że pukne od strony wewnętrznej a nie zewnętrznej.
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany
 
Posty: 981
Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

18 Maj 2011, 20:32

Aby wymienić linke dobrze jest stanąć na kanale. Odkręcić wspornik łączący pałąk poduszek skrzyni biegów i tunel . Klucz nasadowy 17 i 13. Po odkręceniu ukażą się miejsca osadzenia linek ręcznego . Między linkami jest nacięcie. Przez nie, po wyciągnięciu sworznia i kółka dzwigni wyciągniesz linki. Co do rozpieraków to rzeczywiście Migi może mieć racje. Jednak z uwagi na to że tam nie ma samoregulatora rozpieraka to Możesz się spotkać z taką niespodzianką iż mimo sprawności układu, ręcznego i tak nie będzie. Przy zużytych szczękach , bębnach - braknie regulacji :???:
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 4728
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

18 Maj 2011, 20:39

rozumiem.dziękuję wtedy za rady jeżeli coś jeszcze będę chciał wiedzieć to się odezwę w temacie.Pozdrawiam
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany
 
Posty: 981
Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

01 Paź 2013, 20:30

Mam podobny problem właśnie w Fiacie 126p tylko że mi hamulec ręczny nie trzyma bo przy mojej głupiej zabawie za co teraz żałuje chciałem zaskoczyć ręcznym na ostatni ząbek lecz przeskoczyłem za dużo i gdy podciągnąłem ręczny do góry to zaraz na dole przy ząbkach przeskoku na ręcznym jest złoty bolec który trzyma ząbki i nie wiem jak go teraz założyć obraca się ale nie cały od góry wchodzi hak jeszcze co naciskamy kciukiem i w środku jest sprężyna tylko nie wiem jak to poskładać do kupy i czy mógłby ktoś pomuc ? :(
milord
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 11 03 1998
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: fiat 126p
Silnik: 650ccm-25km
Paliwo: Benzyna
Typ: Inny
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1992