Fiat SC '99 poj. 1,1 układ kierowniczy

05 Gru 2006, 20:13

Witam. Niedawno go kupiłem. Zaobserwowałem, że w trakcie jazdy, skręcając kierownicę o pół obrotu (w lewo i prawo) chodzi ona dziwnie lekko. Kiedy wchodzi się w głębszy zakręt (czyli skręca kierownicę mocniej) kręci się już o wiele trudniej (aż za ciężko) i dodatkowo pojawia się dziwny szum (im bardziej skręcone koła tym bardziej szum narasta). Auto cały czas pomimo tych objawów prowadzi się pewnie i dobrze reaguje na ruchy kierownicą. Kiedy kręci się kierownicą na postoju nie ma żadnych objawów, jakby wszystko było OK. Dzięki za odpowiedzi. pzdr
pozdrawiam
bochun
Nowicjusz
 
Posty: 2
  • 11 Gru 2006, 19:17

    Widzę, że temat nie jest łatwy. Ja zauważyłem jeszcze, że kiedy się wychodzi z zakrętu kierownica (koła) "niechętnie" wracają do jazdy na wprost. Z głębokiego skrętu wracają ale te ostatnie pół obrotu idzie ciężko albo wcale.
    pozdrawiam
    bochun
    Nowicjusz
     
    Posty: 2

    21 Gru 2006, 14:36

    Uważam że wina leży po stronie przekładni kierowniczej. Trzeba by ją wymontować i sprawdzić co jej dolega
    adam700
    Nowicjusz
     
    Posty: 18
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Nowy Actros a’la Swanski - "Truck & Art"
      Nowy Actros jest znany nie tylko ze swoich osiągów i niskiego spalania, ale również z drapieżnego wyglądu i nowoczesnego designu. Paweł "Swanski" Kozłowski postanowił dodatkowo podkreślić te cechy pojazdu, ozdabiając ...
      Zmiany w palecie silnikowej Volkswagena serii T5 i Amaroka
      Rodzina modeli T5 marki Volkswagen Samochody Użytkowe obejmuje wiele zróżnicowanych wersji wyposażonych w mocne i jednocześnie oszczędne silniki wysokoprężne z systemem wtrysku Common Rail. Dostępny jako opcja pakiet ...