REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Zaworek jest po to aby serwo mogło niejako zmagazynować podciśnienie oraz uniezależnić pracę silnika . Zdjęcie zaworka w niektórych sytuacjach może pozbawić skutecznego hamowania . W przypadku zgaśnięcia motoru podczas jazdy, wciśnięciu sprzęgła czyli rozłączenie napędu serwo nie zadziała . Nie będzie w nim podciśnienia , nie będzie wspomagania hamulców .stasko napisał(a):Wyglada ze trzeba by bylo zajrzec do zaworka podcisnienia serwo, czy jak go zdejme to jakiego efektu moge sie spodziewac?
Nie powinna się zapalać . Jak się zapala to są jakieś błędy . Odłącz / wyjmij bezpiecznik czyli wyłącz ABS . Zrób jazdę próbną .stasko napisał(a): nagle zahamuje to az staje dęba i czasem ABS sie zapali na chwile
Ciekawe teorie ....no cóż internet ...można pisać wszystko wyssane z palca a potem mówią że internet kłamie .....Acer66 napisał(a): Po naciśnięciu pedału zawór podciśnienia otwiera się na maxa przy niewielkim nacisku na pedał hamulca. Dlatego tak ostro hamuje. A to powinno odbywać się płynnie.
Acer66 napisał(a):Widzę ,że podobnie jak ja lubisz wiedzieć co w trawie piszczy czyli chcesz ustalić co jest przyczyną tego że przy hamowaniu lecisz klatą na kierownicęSkoro zaworek jest ok to nie pozostaje inna opcja jak uszkodzone-niesprawne nieprawidłowo działające serwo.Ale chyba lepiej zastąpić go innym jak poddać długiej diagnostyce bo mechanik nie zrobi tego za darmo.Koszt diagnostyki może być równoważny z wymianą serwa na inne używane .Sprawdź tylko Ty lub mechanik w katalogu jaki powinien być fabryczny model serwa do twojego auta.Być może jest to model serwa z innego modelu Fiesty który pasuje i je założono ale jest mocniejsze .Jako przykład podam ci taką sytuacje że serwo z Mitsubishi ASX pasuje też do innych modeli.