Firma głośników. Alphard vs Peiying vs Boschmann

15 Cze 2007, 10:02

Witam was. Ostatnio szukam jakiś standartowych głośniczków. Nie muszą być max wypaśne. W aucie nie polanuje słuchać na fula techniafki albo hip-hopu, nie jestem zwolennikiem tej muzyki :)

Poprostu interesuje mnie żeby ładnie wyglądały, i miały dobrą jakość dźwięku. Ja słucham głównie rocku, reegae, metalu wiec basu też mi nie trzeba:)

I do wyboru mam głośniki firm:
Alphard
Peiying
Boschmann

Niestety na lepszej firmy mnie nie stać. Wiem że boschmann to firma Amerykańska która produkuje dobrej jakości głośniki. Ale wiecie, to co napiszą producenci na stronie nie musi być prawdą.

Może ktoś ma jakieś doświadczenie z tymi głośnikami, i podzieli się swoimi odczuciami:) Pozdrawiam
Gość
 

25 Lip 2007, 21:03

Chciałbym zapytać dokładnie o to samo. Szczególnie zastanawiam się nad Peying czy Boschmann. A może ktoś zaproponowałby jakąś inną firmę w podobnych cenach tzn. do 100 zł.
petekpt
Nowicjusz
 
Posty: 1

05 Sie 2007, 21:06

Ja w swoim aucie mam z przodu głośniczki Boschmanna. Na początku bardzo polecam wygłuszenie drzwi. To naprawdę bardzo dużo pomaga. Jeżeli chcecie naprawdę dobrego sprzętu, to te wszystkie firmy odpadają. Ale jeżeli nie macie kasy na bardzo dobry sprzęt (tak jak ja:) ) to z wymienionych na początku firm polecam jednak Boschmanny. Najlepiej gdybyście powiedzieli mi ile możecie wydać na te głośniczki, to ja bym chętnie pomógł w wyborze.
Wspaniała muzyka na wspaniałym sprzęcie:) Wszystko czego potrzebuje:)
Bryza
Początkujący
 
Posty: 109

06 Sie 2007, 20:36

Kolega powyżej ma racje. Sprawa wygłuszenia dźwi (miękkie/twarde maty APP które można kupić na allegro) jest rzeczą bardzo ważna nawet jeśli kupujemy głośniki średniej klasy.
Za jaką kwote i do jakiego radia mają być te głośniki ?
Pekińczyk
Początkujący
 
Posty: 158

08 Wrz 2007, 10:46

Firmy Peiying nie polecam :cry:
artur3335
artur3335
Nowicjusz
 
Posty: 1
Miejscowość: Sobolew

08 Paź 2007, 22:05