Focus mk1 2.0 Pb+G Intensywne dymienie na zimnym silniku.

Focus mk1 2.0 Pb+G Intensywne dymienie na zimnym silniku.

15 Maj 2015, 10:08

Witam, mam problem z moim focusem. Przy około 7-8h stania gdy silnik zdąży się całkiem ochłodzić, przy odpalaniu z rury wydobywa się gęsta biała chmura dymu, że nie widać pół parkingu. Dzieje się tak przez około minute, później już nic nie kopci. :shock: Płynu chłodniczego nie ubywa, a oleju po wymianie uszczelniaczy nie ubywa prawie już nic. Pierwsze co to wymieniłem uszczelniacze zaworowe bez zdejmowania głowicy, co jednak nic nie pomogło. Kopci nadal jak szalony. :cry: Chociaż jedyna różnica to, że przed wymianą było czuć olej w dymie a teraz tylko spaliny. Dodam, że przy odpaleniu po takim dłuższym postoju, słychać gwizdanie powietrza przy dodawaniu gazu w okolicy przepustnicy. Sprawdziłem też kompresje, mechanicy uznali że zrobią to jak ostygnie po dojechaniu do nich. Stał tak z 1h i wyniki na każdym wyszły w granicy 13,5. Jakieś pomysły co robić dalej ? Czy przy łapaniu lewego powietrza może tak kopcić, albo przy złej mieszance ? Na komputerze pokazało mi coś w stylu "Mieszkanka B1 zbyt uboga", chociaż obawiam się, że to mogą być pierścienie :unsure:
Haden
Nowicjusz
 
Posty: 3
Rejestracja: 15 Maj 2015, 09:53
Auto: Ford Focus mk1
Silnik: 2.0 130KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 1999

Re: Focus mk1 2.0 Pb+G Intensywne dymienie na zimnym silniku.

16 Maj 2015, 20:20

Moim zdaniem mogą być uszkodzone prowadnice zaworowe albo... jak sam mówisz pierścienie,tylko trochę do tych pierścieni nie pasuje mi ta dobra kompresja na cylindrach . Podczas dymienia masz mokry mocno wydech..? Na benzynie jest tak samo jak na lpg..?
Nawet trochę ci tego płynu nie ubywa..? Ja wiem,że w gazowcach zawsze i tak trochę płynu znika. Jeśli dostawałby się płyn do paliwa i do mieszanki,to raczej będą to problemy z uszczelką pod głowicą.Ludzie mówią na to potocznie "woda na tłoku"...
artur73
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 5455
Zdjęcia: 18
Rejestracja: 13 Sty 2009, 07:11
Miejscowość: POZNAŃ
Prawo jazdy od: 02 10 1991
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: różne ,ale ulubiona-Laguna 2,0
Silnik: 114 KM,
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

Re: Focus mk1 2.0 Pb+G Intensywne dymienie na zimnym silniku.

21 Wrz 2015, 07:32

Witam, miałem wymieniony silnik, ponieważ wymiana uszczelniaczy nie pomogła a z doborem pierścieni był problem. Problem jednak nadal występuje. Temperatury spadną poniżej 20 stopni to dymi jak szalony, gdzie jeszcze szukać problemu ?
Haden
Nowicjusz
 
Posty: 3
Rejestracja: 15 Maj 2015, 09:53
Auto: Ford Focus mk1
Silnik: 2.0 130KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Wymiana filtra kabinowego - Honda Civic VIII (UFO) 1.8 i-VTEC [porady] Wymiana filtra kabinowego - Honda Civic VIII (UFO) 1.8 i-VTEC [porady]
    Jak wymienić filtr kabinowy w samochodzie Honda Civic VIII (UFO) 1.8 i-VTEC 140KM modelu produkowanym w latach 2006 - 2011? Odpowiedź na to pytanie znajdziecie poniżej w załączonym filmiku w który pokazujemy jak to ...
    Seat Leon III - gama silników Seat Leon III - gama silników
    SEAT wysyła nowego Leona na bitwę wydajnych i oszczędnych silników TDI i TSI, o pojemnościach od 1,2 do 2,0 litra pojemności. Wszystkie silniki wyposażone są w bezpośredni wtrysk i turbodoładowanie. Zostały one zaprojektowane ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • passat b5 german style
      Tuning Mazda, przezentacja, dym, woda
      Autosacrum 2009
      Subaru Impreza STI