Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
W puszce filtra po jej rozkręceniu będziesz miał filtr odmy z gąbki . Przewód odmy wyczyść jak i jego króciec w pokrywie zaworów . Choć tutaj warto rozpatrzyć opcję jej demontażu i wyczyszczeniu od wenątrz . Dlaczego ?[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Króciec odmy nie ma bezpośredniego ujścia do wnętrza silnika . Tam jest puszka w puszce , coś w rodzaju separatora oparów oleju . Umyć to wydmuchać .Jak to To który ty masz motor ? FUJA , FUJB ? Ze zdjęcia które dałeś z wlewem oleju to właśnie taki . Coś mi się wydaje że szukacie panie ale nie tego co potrzeba .Bialas55 napisał(a):No niestety, do odmy nie udało się dostać , u mnie jest bardziej z dołu i potrzeba by kanału
I widzisz to jest odwieczny forumowy problem . Ktoś np. napisze temat - astra g dużo pali . Heh ... a nie pisze nawet jaki motor . No ok . Benzyna / diesel . No ok np. napisze benzyna . Dalej a jaka pojemność ? No dobra . Moc motoru przy informacji o pojemności może dużo powiedzieć ale najważniejszy jest kod silnika . Tutaj w temacie po przejrzeniu postów autora wychodzi że ma motor FUJA /FUJB. Być może Trzeba było grzebać w profilu użytkownika, kolegi od tego tematu , się domyślać. Generalnie chodzi o to że ktoś kto pyta o problemy z silnikiem to dla rzetelności podałby dokładne dane auta Za każdym razem po założeniu nowego pytania . Tak aby każdy nowy , bez grzebania w historii wiedział o co chodzi, a stali użytkownicy nie zaprzątali sobie głowę kolegą np. Bialas55 .Przede wszystkim rok , marka , typ , pojemność , moc. Takie tam Fiesta 5 to za mało . Rozumiem że kod silnika nie jest znany dla przysłowiowego kowalskiego . Jednakże ma kolosalne znaczenie .PhantomASA1 napisał(a):tutaj pytający chyba nawet silnika nie podał