REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Bialas55 napisał(a):Co prawda styl jazdy się nie zmienił, krótkie miejskie odcinki
Bialas55 napisał(a):Płynu chłodniczego nie ubywa
Generalnie tak ale zależy ile go tam się nagromadziło.galakty napisał(a):Tak, ale po trasie 50 km to masło powinno jednak zniknąć.
Wrzuć jakieś zdjęcia tego "masła", zobaczymy jak to wygląda i ile go tam jest. Napisz też jaki silnik masz w tej Fieście i na jakim oleju obecnie jeździsz.Bialas55 napisał(a):Przejechałem się od razu po tym 50 km. Zaglądam pod korek i znów to samo. Coś nie gra tu na moje oko.
Jakie to są odcinki?Bialas55 napisał(a):Co prawda styl jazdy się nie zmienił, krótkie miejskie odcinki
Rokiko napisał(a):Generalnie tak ale zależy ile go tam się nagromadziło.
galakty napisał(a):Pisał że czyścił korek... Do tego ma masło na bagnecie, a to już nie wygląda za dobrze.
Rokiko napisał(a):Ciekawe czy odma jest drożna i autor ją sprawdzał jak czyścił masło pod korkiem. Być może jest ona również przez ten szlam zapchana.
MotoAlbercik napisał(a):Hmmm, robi się masełko pod korkiem i na bagnecie. Płynu nie ubywa. Skąd więc woda w układzie?
A3/B4 i takiego powinieneś się trzymać w tym silniku.Bialas55 napisał(a):Z oznaczeniem ac/b4
Norma ACEA C3 opracowana jest dla olejów do silników głównie diesla w których zastosowano zaawansowane układy oczyszczania spalin, m.in. filtry cząstek stałych DPF i katalizatory trójdrożne TWC. Ma ona na celu zwiększenie żywotności oraz trwałości tych układów.Bialas55 napisał(a):ten olej co teraz jest ma oznaczenie C3