Ford Focus 1.6 GAZ

03 Kwi 2016, 09:14

Witam podsiadam Forda Focusa 1.6 z gazem sekwencją. W samochodznie były wymieniane świece, przewody i cewka oraz był regulowany gaz. Mam taki problem: gdy samochod jest zimny to gaśnie na zakrętach, samochód ogólnie przerywa, strasznie szarpie,nie ma mocy, ciezko wejsc mu na obroty i moim zdaniem spalanie jest zbyt duże bo około 12l gazu.Mam wrażenie jakby sięzalewał i dusił.Po regulacji i wymianie tych rzeczy samochod działał dobrze ale tylko przez pierwsze 100km.Proszę o pomoc ;)
diko
Obserwowany
 
Posty: 1
Auto: Ford Focus

04 Kwi 2016, 21:32

Sprawdzałeś jak jest na benzynie? Czy też ma problemy z gaśnięciem, dużo pali, słabo się wkręca na obroty itp. Ogólnie czy są jakieś z tych objawów które obserwujesz przy jeździe na gazie.
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

14 Kwi 2016, 11:37

Najpierw podaj szczegóły instalacji, a później proś o pomoc.
Emejcz
Początkujący
 
Posty: 126
Miejscowość: Łódź
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: A4 B5 FL
Silnik: 1.8t 150KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

15 Kwi 2016, 09:16

diko napisał(a):gdy samochod jest zimny to gaśnie na zakrętach, samochód ogólnie przerywa, strasznie szarpie,nie ma mocy, ciezko wejsc mu na obroty i moim zdaniem spalanie jest zbyt duże bo około 12l gazu.

Ot, efekty jeżdżenia na LPG na zimnym silniku...Proponuję regenerację reduktora.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Autobusy piętrowe
    Dwa pokłady w autobusie oznaczają większą pojemność pasażerską, co przekłada się na większy zysk przewoźnika. Autobusy piętrowe mogą swobodnie manewrować w ciasnych uliczkach miast, gdzie wjazd zabierającym niewiele więcej ...