Ford Focus ST 2.0 TDCi – Mistrz kompromisu

Ford Focus ST 2.0 TDCi – Mistrz kompromisu

21 Lip 2015, 14:17

Ford wypuszczając na rynek Focusa ST z silnikiem diesla udowodnił, iż stare porzekadło że „jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego” mocno straciło na aktualności. Oczywiście nie można powiedzieć, że jest to auto idealne, bo jego sportowe osiągi pozostawiają pewien niedosyt, a funkcjonalność wnętrza może okazać się niewystarczająca dla rodziny. To samochód niby-sportowy i niby-kompaktowy. Jednak na tym polegają kompromisy. Focus ST 2.0 TDCI jest produktem wypośrodkowanym, który spełnia potrzeby młodego, temperamentnego Kowalskiego nie okradając go jednocześnie z pieniędzy na stacji benzynowej. Jeżeli jednak szukasz stricte wyścigówki bądź rodzinnego kompaktu to szukaj dalej, bo to auto daje jedynie namiastkę przestrzeni czy sportowych osiągów. Jednak jeżeli chciałbyś wysokich osiągów, ale boisz się jeszcze wyższego zużycia paliwa, lub korci cię by utrzeć nosa właścicielom tunigowanych Golfów III w drodze do przedszkola po dziecko, to trafiłeś na samochód stworzony dla ciebie.

Image

Marka: Ford
Model: Focus
Silnik: 2.0 TDCi
Moc: 185 KM
Przyspieszenie 0-100 km: 8,1 sek.
Średnie spalanie: 5,5 l./ 100 km
Cena: 118 250 zł

Czytaj więcej: http://furora.tv/artykul/5354-Test-Ford-Focus-ST-20-TDCI-Mistrz-kompromisu
Furora
Autoexpert
Awatar użytkownika
 
Posty: 35
Rejestracja: 09 Cze 2015, 14:56
Miejscowość: Kraków
Prawo jazdy od: 10 06 2012
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Co tydzień inne

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak długo wytrzymują akumulatory w hybrydach i pojazdach elektrycznych Jak długo wytrzymują akumulatory w hybrydach i pojazdach elektrycznych
    W dyskusjach na temat ekologiczności zelektryfikowanych samochodów – hybryd i aut elektrycznych – sceptycy często powtarzają mity o małej żywotności akumulatorów trakcyjnych oraz konieczności ich ...
    "Samoczyszczący się" samochód Nissana "Samoczyszczący się" samochód Nissana
    Mycie samochodu to niezbyt przyjemna, a w dodatku kosztowna konieczność. W odpowiedzi na to Nissan rozpoczął testowanie innowacyjnej powłoki lakierniczej, do której nie przylega błoto, woda ani zwykły brud. Być może ...

  •  
    • Odwiedzający SCP
      Alfa Romeo 166, przód
      VW Golf II Diesel Syncro, ok. 300KM
      Honda Accord Mugen