Fotoradary połączone w jedną sieć - tak będzie w Polsce!

26 Sty 2009, 20:05

Moim zdaniem w 90% za wypadki odpowiedzialny jest zły stan dróg lub ich brak (autostrad). Nie powinno karać się za to kierowców a nierobów na stołkach (czytaj baranów z rządu, którzy tylko jak zostaną wybrani tracą pamięć i o żadnych obietnicach przedwyborczych nic już nie wiedzą bo po co, kasa i tak co miesiąc na koncie jest) . Jestem kierowcą i przekraczam dozwolona prędkość, jak pewnie większość z nas! Dlaczego? Bo średnia prędkość ok. 50km/h licząc wyprzedzanie takich pojazdów jak traktory, autobusy, rowery... itd itd itd, to dla mnie za mało. Gdyby były autostrady można jechać bezpiecznie zgodnie z przepisami 130km/h, taka szybkość przemieszczania według mnie jest zupełnie wystarczająca i większość kierowców zadowoli i problemy z przekraczaniem prędkości w dużym stopniu się skończą. Jeśli te mistrzostwa w 2012 dojdą do skutku trybuny będą puste, nikt nie zdąży na mecz bo kibicom z "normalnych" krajów na poziomie europejskim nawet do głowy nie przyjdzie, że w Polsce 200km pokonuje się w ponad 3 godziny czy to autem czy pociągiem. Wstyd i hańba!
Poranek
Początkujący
 
Posty: 72
Miejscowość: Turek/Bydgoszcz

26 Sty 2009, 20:32

Jest to debilizm, ale i tak do obejścia. Kierowcy będą zamalowywać sprayem oczka fotoradarów i całe 250 mln zł, jak to w Polsce będzie bzdurnie wydane. Nie drogi naprawiają.
kurek
Nowicjusz
 
Posty: 1

26 Sty 2009, 20:48

Dishman napisał(a):
luksky napisał(a):Po co wogole kruszyc kopie jak powszechnie wiadomo że nic z tego nie wyniknie.

Po co żyć, jak się umrze? Po co pracować, jak to i tak nic nie da? Najlepiej powiedzieć, że wszyscy wokoło to złodzieje i nic nie robić. Ot, mentalność Polaka, no bo po co coś robić, skoro i tak się nie uda?


Ale co robisz w tym celu? konkretne przyklady a nie ogolnodostepne frazesy.