REKLAMA
Czesc, mam nastepujacy problem z autem, podczas jazdy przy skreconych kolach zaczelo cos nie przyjemnie pukac z ukladu napedowego. Po zajrzeniu pod auto okazuje sie, ze przegub zewnetrzny (lewy stojac przodem do samochodu / pasazera) ma spore luzy na wyjsciu z reduktora i to jest przyczyna tych stukow. Teraz nasuwa sie pytanie czy reduktor jest rozbieralny i czy mozliwe jest, ze posypalo sie lozysko lub jakas inna czesc, ktorej uszkodzenie powoduje te luzy? czy mogly zniszczyc sie kola zebate i lozyska w reduktorze? czy jest szansa, ze to tylko lozysko zewnetrzne, ktore trzyma przegub i nie trzeba bedzie wymieniac calego reduktora czy moglo sie np cale gniazdo wyrobic i trzeba juz wymienic caly?
z gory dzieki za pomoc
ps. czy reduktor wyjmuje sie razem ze skrzynia w tym modelu czy mozna osobno?
ps2. czy lewy przegub(od strony pasazera) wychodzi wogole z reduktora?
ps3. czy da sie gdzies kupic i czy jest to wymienialne lozysko, ktore trzyma przegub