Freelander TD4 2003r

02 Sty 2010, 11:52

Witam,otóż padła mi pompa paliwa w nadkolu,wymieniłem pompę na zamiennik za 180zł i okazało sie ze szarpie silnikiem i nie chce odpalać.Kupiłem zatem nową oryginala WFX000181G ze sklepu LR w Krakowie,po zamontowaniu jest dużo lepiej ale i tak silnik nie pracuje równo,gożej odpala i pali sie żółta lampka,filtr paliwa wymieniałem latem wiec pewnie jest ok.Po diagnostyce komp wyświetlił że jest za niskie ciśnienie paliwa na listwie.Czy może trzeba odpowietrzyć układ zasilania bo nie bardzo wiem co robić.Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie.pozdrawiam wszystkich użytkowników forum!
sleza
Nowicjusz
 
Posty: 33
Miejscowość: sobótka

02 Sty 2010, 17:58

sleza napisał(a):Witam,otóż padła mi pompa paliwa w nadkolu,wymieniłem pompę na zamiennik za 180zł i okazało sie ze szarpie silnikiem i nie chce odpalać.Kupiłem zatem nową oryginala WFX000181G ze sklepu LR w Krakowie,po zamontowaniu jest dużo lepiej ale i tak silnik nie pracuje równo,gożej odpala i pali sie żółta lampka,filtr paliwa wymieniałem latem wiec pewnie jest ok.Po diagnostyce komp wyświetlił że jest za niskie ciśnienie paliwa na listwie.Czy może trzeba odpowietrzyć układ zasilania bo nie bardzo wiem co robić.Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie.pozdrawiam wszystkich użytkowników forum!


Moim skromnym zdaniem mogą byś dwie przyczyny zbyt niskiego ciśnienia CR:
a/ uszkodzony regulator wysokiego ciśnienia
b/ "przelewający" wtryskiwacz/wtryskiwacze.

Może ktoś coś jeszcze podpowie.
--
Pozdrawiam.

Adam.
Rander
Początkujący
 
Posty: 104
Miejscowość: Polska ;)
Auto: Mitsubishi Pajero II
Silnik: 2.8TD/125KM
Paliwo: Diesel
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

14 Sty 2010, 22:26

Okazało się że po prostu za słabo wcisnołem zatrzask na filtr paliwa,do silnika nie docierało pełne ciśnienie.
sleza
Nowicjusz
 
Posty: 33
Miejscowość: sobótka