FSO Polonez 1,6CB - REGULACJE TŁOKOWYCH SILNIKÓW SPALINOWYCH

30 Cze 2020, 20:58

Ktoś coś wie na ten temat?
Przedstawić charakterystykę mechanizmu przekładniowego.
A. napęd synchroniczny (stałe przełożenie, bez poślizgu) z wałem korbowym.
a. krótka informacja o silniku,
b. typ mechanizmu przekładniowego,
c. schemat kinematyczny mechanizmu przekładniowego z :
- wyszczególnieniem elementów składowych,
- zaznaczeniem kierunku ruchu elementów,
- znakami służącymi do synchronizacji pracy osprzętu z wałem korbowym,
- wartościami przełożeń,
d. uzasadnienie wartości przełożeń.

B. napęd niesynchroniczny (dopuszczalny poślizg) z wałem korbowym.
a. schemat kinematyczny mechanizmu przekładniowego z:
- wyszczególnieniem elementów składowych,
- zaznaczeniem kierunku ruchu elementów,
- wartościami przełożeń,
- sposobem regulacji naciągu pasów,
b. uzasadnienie wartości przełożeń.
Milcz
Nowicjusz
 
Posty: 4

30 Cze 2020, 21:49

Piszesz jakąś pracę dyplomową ?
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 4728
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

30 Cze 2020, 22:44

To jest zadanie z zajęć laboratorium silników spalinowych, które się nie odbyły z powodu covid'a. Ciężko mi to określić z racji tego że się nie znam, a jak są inne nazwy to nie jestem pewien czy o to chodziło
Milcz
Nowicjusz
 
Posty: 4