Subtelne, charakterystyczne linie przednich reflektorów oraz wyraziste przetłoczenia pokrywy silnika budują bardzo przyjazną wizualnie stylizację przedniej części nadwozia. Zwarte i wyraziste są również linie boczne. Uwagę zwraca tu wyraźnie zarysowana i płynnie pnąca się ku górze linia przewężenia, która zapewnia świetną widoczność, oraz równoległa do niej linia nad progowa. Obie tworzą dynamiczny design bocznych paneli nadwozia. Linia dachu łagodnym łukiem opada ku tyłowi, dzięki czemu osobom zasiadającym w drugim rzędzie foteli nie zabraknie miejsca nad głowami. Wnętrze dyskretnie zwęża się podkreślając masywne nadkola.
Dzięki analizie przepływu cieczy oraz badaniom w tunelach aerodynamicznych zespół konstruktorski opracował optymalne kształty nadwozia pozwalające zmniejszyć opory powietrza i uzyskać współczynnik oporu do wartości zaledwie 0,27 (testy wewnętrzne producenta, nie dotyczy wersji wyposażeniowej E). Taki wyniki plasuje nowy model Mirage w czołówce segmentu i pozwala na poprawę wydajności paliwowej.
fot. Mitsubishi