Gdańsk. Zupełnie nowy sposób sprzedaży aut używanych.

Gdańsk. Zupełnie nowy sposób sprzedaży aut używanych.

26 Kwi 2009, 17:46

Witam. Postanowiłem podzielic się z wami pewną informacją.

Jakiś czas temu natrafiłem na niespotykane w Polsce zjawisko - otóż
w Gdańsku napotkałem autohandel, który nie polega na tym, że wózki
wystawione są po prostu na jakimś ogrodzonym placu.

Ktos wpadł na pomysł, żeby wszystkie samochody "zapakować" do
estetycznej, ogrzewanej hali !!! Naprawdę miło się ogląda autka w
takich warunkach, jak nie pada na głowę śnieg lub deszcz, wiatr nie
wieje, jest cicho i przyjemnie.

Samochodów mnóstwo - naliczyłem poad 200 szt. Wszystkie czyste,
zadbane i - na ogół - z małymi przebiegami. Wybór również szeroki,
choć najwięcej z grupy VW. Moim zdaniem trochę za mało japończyków,
ale może to moja subiektywna ocena, bo akurat takie preferuję.

Nazywa się to Auto-House i mieści się w Oliwie, na Grunwaldzkiej, na
wysokoci campusu UG i Castoramy (ale po drugiej stronie ulicy -
wjazd jezdnią w kierunku Sopotu). Naprawdę warte polecenia miejsce,
a idea prezentowania uzywanych aut pod dachem godna propagowania w
całej Polsce - to zupełnie nowy, wyższy standard !!!

Widzieliście gdzieś w Polsce autohandel po dachem ?? Jesli tak, to
napiszcie - jestem ciekaw, czy jakcyś inni przediębiorcy z branży
aut uzywanych tez wpadki na taki pomysł !

Pozdrawiam wszystkich :)
Dexter
Dexter
Nowicjusz
 
Posty: 4
Rejestracja: 26 Kwi 2009, 17:41
Miejscowość: Gdynia

26 Kwi 2009, 19:57

jeśli juz tak piszesz to ja tez cos dodam a mianowicie nie daleko mnie bo w Mysłowicach równiez jest auto handel ktory trzyma auta pod dachem i w ogrzewanej hali a jest to auto handel AMEKS [link wygasł] dodam jeszcze ze na tej hali miesci sie kilka komisow i jest to naprawde zauwane zrodlo
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 34007
Zdjęcia: 8
Rejestracja: 13 Sty 2009, 16:18
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: Opel Corsa B
Silnik: 1.4 60km
Paliwo: Benzyna

Oo... dziękuję za info !

03 Maj 2009, 14:43

Dzięki pięknie za info ! Super, że powstają takie miejsca, bo to naprawdę zupełnie inny standard obsługi :)

Pozdrawiam
Dexter
Dexter
Nowicjusz
 
Posty: 4
Rejestracja: 26 Kwi 2009, 17:41
Miejscowość: Gdynia

Re: Gdańsk. Zupełnie nowy sposób sprzedaży aut używanych.

13 Sty 2011, 13:52

Dexter napisał(a):Witam. Postanowiłem podzielic się z wami pewną informacją.

Jakiś czas temu natrafiłem na niespotykane w Polsce zjawisko - otóż
w Gdańsku napotkałem autohandel, który nie polega na tym, że wózki
wystawione są po prostu na jakimś ogrodzonym placu.

Ktos wpadł na pomysł, żeby wszystkie samochody "zapakować" do
estetycznej, ogrzewanej hali !!! Naprawdę miło się ogląda autka w
takich warunkach, jak nie pada na głowę śnieg lub deszcz, wiatr nie
wieje, jest cicho i przyjemnie.

Samochodów mnóstwo - naliczyłem poad 200 szt. Wszystkie czyste,
zadbane i - na ogół - z małymi przebiegami. Wybór również szeroki,
choć najwięcej z grupy VW. Moim zdaniem trochę za mało japończyków,
ale może to moja subiektywna ocena, bo akurat takie preferuję.

Nazywa się to Auto-House i mieści się w Oliwie, na Grunwaldzkiej, na
wysokoci campusu UG i Castoramy (ale po drugiej stronie ulicy -
wjazd jezdnią w kierunku Sopotu). Naprawdę warte polecenia miejsce,
a idea prezentowania uzywanych aut pod dachem godna propagowania w
całej Polsce - to zupełnie nowy, wyższy standard !!!

Widzieliście gdzieś w Polsce autohandel po dachem ?? Jesli tak, to
napiszcie - jestem ciekaw, czy jakcyś inni przediębiorcy z branży
aut uzywanych tez wpadki na taki pomysł !

Pozdrawiam wszystkich :)

Witam Zgadza sie komis ładny ale to oszuści wciskaja co sie da głaszczą i proponują kawke herbatke ale jak przelicza kase to spadaj dziadu i nie pamietaja co mówili wręcz nie przyznają sie do auta - Nie polecam OSZUŚCI !!!!
ziemba75
Nowicjusz
 
Posty: 2
Rejestracja: 13 Sty 2011, 13:16
Miejscowość: Warszawa
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak radzić sobie z podstawową obsługą samochodu? Jak radzić sobie z podstawową obsługą samochodu?
    Mogłoby się wydawać, że włączenie świateł przeciwmgłowych, wymiana koła na zapasowe czy znajomość sygnalizacji świateł ostrzegawczych na desce rozdzielczej to podstawowe umiejętności, jakie powinien posiadać kierowca. Tymczasem ...
    Volkswagen Golf R Cabriolet Volkswagen Golf R Cabriolet
    Volkswagen zaprezentował najszybszego kabrioleta w historii marki. Golf Cabriolet w wersji R posiada silnik 2.0 TSI o mocy 195 kW/ 265 KM i rozpędza się od 0 do 100 km/h w 6,4 s. Wszystkie modele produkowane z oznaczeniem ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • American LaFrance Typ 75, 1925 rok, wóz strażacki
      Wiesmann GT MF5, coupe, dziewczyny
      Skoda 130 Rapid, 1986 rok
      Mercedes G kalsa