
Jest sobie Peugeot 306 1.4 benzyna na gaźniku. Z silnika wyszła korba

Okazyjnie kupiłem kompletny słupek od 206 na wielopunkcie, niestety gaźnikowy kolektor nie podchodził, więc wrzuciłem starą głowicę z 306. Silnik już na aucie, wszystko podpasowało, ale stanęło na rozrządzie...
Zacząłem liczyć ząbki. Kółka na wałkach rozrządu: 206 - 38 zębów, 306 - 42 zęby.
Pasek 206 - 100 zębów, szybki rzut w internet i olśnienie. Silnik z 206, rzekome 1.4 okazał się być 1.1, na pierwszy rzut oka wyglądał identycznie

Trudno, stało się. Zwracam się z pytaniem do znawców silników PSA.
Czy głowice TU1 i TU3 czymś się różnią?
Chciałbym już zostawić to 1.1, tylko nie wiem czy założyć pasek 104 zębowy, czy przełożyć kółko rozrządu 38 zębowe na głowicę z 1.4, czy może w ogóle nic się nie da zrobić

Dziękuję za zainteresowanie i pozdrawiam
