Nie możesz tego uczynić bez klucza dynamometrycznego,b.ważna jest siła dokręcenia ,nie możesz ani zbyt mocno ani słabo,tak na oko sie nie da, do tego musisz dokręcać śruby według odpowiedniego schematu,nie wolno ot tak sobie po kolei tylko istnieją odpowiednie reguły w kolejnosci dokręcania śrub.
to zalerzy ile wart jest samochód i który to jest rocznik ja np. wymieniałem przy starszym modelu bez klucza i jezdzi całly czas tyllko trzeba wyczuć właściwy moment
A ja mam klucz dynamometryczny wbudowany w rękę W nowszych modelach bardziej skomplikowanych nie ryzykował bym, ale w rocznikach 90 narazie nie miałem problemów.
Volkswagen Golf VII generacji lżejszy i oszczędniejszy 4 września Volkswagen zaprezentował w Berlinie po raz pierwszy nowego Golfa. 17 września w Polsce rozpoczęła się przedsprzedaż tego bestsellera, który jak dotąd znalazł już ponad 29 milionów nabywców. ...
Witam.
Panowie bez klucza dynamometrycznego to można sobie głowice w maluchu dokręcać albo w dużym Fiacie.
Każdy szanujący się mechanik używa takiego klucza.
Phantom ma rację głowice dokręca się według kolejności i dokładnych momentów.
co do kolejności to się zgadzam a co bo klucza to tak sobie a co byś zrobił jak byś go nie miał bez tego też się da i bardzo dobrze na tym pracuja laiki
miałem praktyki w 5 warsztatach i w żadnym nie używano klucza dynamometrycznego mimo że tylko na jednym takiego klucza nie było. Czyli popieram wypowiedzi przedmówców - albo doświadczenie, albo klucz dynamometryczny (no, można też zaryzykować )
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.