Golf 2.3 VR5 170 KM co sądzicie?

Re: Golf 2.3 VR5 170 KM co sądzicie?

08 Paź 2016, 11:40

Można mieć przyciemnione przednie boczne.
velcapone
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 313
Zdjęcia: 104
Rejestracja: 01 Cze 2016, 21:32
Miejscowość: Kraśnik
Auto: Seat/Fiat
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna

Re: Golf 2.3 VR5 170 KM co sądzicie?

08 Paź 2016, 12:30

Nie można mieć.
1. Jest to w przepisach (te 70% dla przednich, w tym czołowej)
Dz.U. 2013 poz. 951
8.5. Szyby pojazdu:

4. przednie i przednie boczne powinny mieć współczynnik przepuszczania światła nie mniejszy niż 70%;

2. Jak zmierzyć przepustowość przy policjantach aby nie stracić dowodu i 500zł?
3. Już nałożenie przezroczystej folii z filtrem UV zmniejsza przepustowość do ok. 75% (którą większość nowszych aut ma w serii). To co będzie jak dołożymy nawet lekko przyciemnioną?
4. Widziałem jak sąsiada przed domem policja zgarnęła i powiedzieli albo zabieramy dowodzik albo przy nas ściągasz...
5. Fabrycznie przyciemniane szyby są tylko tylne.

Tak samo jest z jakimkolwiek przyciemnianiem świateł ;)
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 14512
Zdjęcia: 404
Rejestracja: 05 Lis 2011, 21:40
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy od: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

Re: Golf 2.3 VR5 170 KM co sądzicie?

08 Paź 2016, 22:53

Ok Panowie, to V5 i V6 sobie odpuszczam, natomiast 1,8T chyba wybiorę, tym golfem którego zaproponował Barol się bliżej zainteresuje.
Tylko wytłumaczcie mi jedno, np jest taki wynalazek jak Audi TT tez 1,8T 180 KM od razu więc te opcje modyfikacji mocy od razu lepsze, fajne sportowe coupe, ale dlaczego to auto jest takie drogie?
Jak patrze na oferty to 98-99 roczniki po 15-16 tys a Wy się dziwicie że ktoś za takiego Golfa chce 16?
Dla mnie TT jest gorsze bo mniej praktycznie dla 2 osób i chyba mniej popularne więc w razie odsprzedania nikt mi tego nie kupi (?)
Co sądzicie o Audi TT? niby kobiece, chociaż ja nie znam kobiety ze swojego środowiska która by jeździła 180 konnym autem, bardzo rzadki przypadek.
Już prędzej Garbusem a nie TT.

Ewentualnie jeszcze patrze na oferty Leona 1,8T
Ale nie wiem czy warto bo Golfa poszukam chyba za 9-10 a na TT skromnie licząc te 14-15 trzeba mieć.
Jeszcze zobaczę co z tym Golfem od Barola, trochę drogi może coś po-negocjuje.

A wg Was ile wart jest taki Golf 99-2000 1,8T zadbany? bo wiem że trupy handlarze sprzedają za 7 tys też :D i to Niemcy a tam wiem że są i tak drozsze.
Bo mam teraz problem
czy tańsza opcja Golf/A3 1,8T czy coś bardziej ekstrawaganckiego typu drogie :? TT
albo Leon jako taki lepszy Golf.
Pikaczuu
Nowicjusz
 
Posty: 19
Zdjęcia: 3
Rejestracja: 06 Paź 2016, 19:46
Prawo jazdy od: 06 07 2013
Auto: Nie mam

Re: Golf 2.3 VR5 170 KM co sądzicie?

09 Paź 2016, 08:09

Owszem są wystawiane za 15-16k ale co z tego jak są praktycznie niesprzedawalne i ogłoszenia wiszą czasami nawet i pół roku.. bo kto mądry da tyle kasy za starego oklepanego Golfa..
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 35471
Zdjęcia: 5
Rejestracja: 13 Sty 2009, 16:18
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: Seat Cordoba
Silnik: 1.6 75km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

Re: Golf 2.3 VR5 170 KM co sądzicie?

09 Paź 2016, 10:04

W naszym kraju jest kult VW i stąd te ceny. Janusze chcą mieć Passata a syn Golfa, tak już jest. Jest popyt, jest podaż. A oprócz tego tyle aut fajnych.. Znajomy ostatnio kupił Alfę Romeo 147 z V6 Busso za 9 tyś, klima, pełna elektryka, ASR ESP i mnóstwo innych.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 5740
Rejestracja: 31 Sie 2012, 11:00
Prawo jazdy od: 23 08 2012
Auto: Megane I PHII
Silnik: 1.6 16V 110
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

Re: Golf 2.3 VR5 170 KM co sądzicie?

09 Paź 2016, 10:08

Czego rozpatrujesz tylko VAGi jak chcesz coś fajnego? Przecież to kwintesencja nudy...
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 14512
Zdjęcia: 404
Rejestracja: 05 Lis 2011, 21:40
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy od: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czy Honda Accord to dobra inwestycja? Czy Honda Accord to dobra inwestycja?
    Decyzja o zakupie nowego auta dla wielu osób jest prawdziwą męczarnią. Bardzo duża oferta, bardzo dużo danych liczbowych, mnóstwo informacji. Jednak przyjrzyjmy się na przykładzie jednego z modeli Hondy jakie ...
    Fałszywe poczucie bezpieczeństwa Fałszywe poczucie bezpieczeństwa
    Pieszy wchodząc na oznaczone pasami przejście często zyskuje fałszywe poczucie bezpieczeństwa. Jak gdyby fakt, że w tym miejscu ma pierwszeństwo, chronił go przed zagrożeniem. W rzeczywistości na przejściach dla pieszych ...

  • Re: Golf 2.3 VR5 170 KM co sądzicie?

    09 Paź 2016, 10:28

    galakty napisał(a):Znajomy ostatnio kupił Alfę Romeo 147 z V6 Busso za 9 tyś, klima, pełna elektryka, ASR ESP i mnóstwo innych
    147 GTA za 9k? :shock: nie chodziło Ci przypadkiem o 156?
    mike
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 11278
    Zdjęcia: 12
    Rejestracja: 03 Sty 2014, 18:52
    Miejscowość: Zawiercie|Kraków
    Prawo jazdy od: 04 09 2013
    Auto: Ford Focus Mk II
    Silnik: 1.6 TDCI 109KM
    Rok produkcji: 2008

    Re: Golf 2.3 VR5 170 KM co sądzicie?

    09 Paź 2016, 10:34

    Pfu, racja. 156, ale ładnie porobiona.
    galakty
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 5740
    Rejestracja: 31 Sie 2012, 11:00
    Prawo jazdy od: 23 08 2012
    Auto: Megane I PHII
    Silnik: 1.6 16V 110
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1999

    Re: Golf 2.3 VR5 170 KM co sądzicie?

    15 Paź 2016, 01:02

    Co do Golfa 4 z silnikiem 1.8T i cenami. Mialem doinwestowanego, sprzedalem za 11200. Rok 1999 sprowadzony z wloch. Rdzy nie bylo, generalnie auto fajnie jezdzace ale to dalej tylko nudny golf ktory niczym sie nie wyroznia. W srodku w mojej ocenie auto kiepskie. Ja specjalnie srodka nie robzbieralem, ale wszystko trzeszczalo i takie wrazenie sprawialo auta rozklekotanego. Silnik sie bardzo grzeje, zawsze jak stalem w korku to mialem obawy czy z niego wyjade. 2 razy auto wracalo na holu, raz poszedl krociec a raz wystrzelila nagrzewnica bo byl zasniedzialy styk bezpiecznika na akumulatorze od wentylatora chlodnicy i wywalilo plyn w najslabszym punkcie (!). Takie niby pierdoly a dosc mi nerwow zjadly. Tak to standard, podcisnienia nieszczelne, wezyki, zawor upustowy wszystko przepatrzyc i wymienic = koszta. Generalnie w mojej ocenie silnik fajny ale nie taki przed liftem. Po lifcie byla juz elektroniczna przepustnica i czujnik doladowania. Zdecydowanie lepsza sprawa bo prostsza diagnoza vagiem. Jak szukasz auta oszczednego to 1.8T w samej benzynie taki nie bedzie, chyba ze mieszkasz na wsi. Seryjnie auto w lecie nie jezdzi bo ma za maly intercooler. Jezdzilem kilkoma i w zasadzie ten egzemplarz nie byl zajezdzony bo mialem okazje porownywac, ale po nastu latach jazdy takim autem to nie wiadomo kto i jak szanowal a i samo ze starosci wymaga roznych dziwnych napraw. Ja osobiscie drugiego golfa bym juz nie kupil, bo nic specjalnego to auto soba nie reprezentuje. Ani to jakos wygodne nie jest ani w srodku ciekawe. Osobiscie lepiej mi sie jezdzi A3 1.9 130 ale to dalej tylko golf ktorego nekaja te same bolaczki chociaz jest troche lepiej wykonany i pomimo uplywu lat to widac. A dac 16k za golfa 4 to juz chyba jest akt milosierdzia dla kogos ;)
    Paulo21
    Nowicjusz
     
    Posty: 49
    Rejestracja: 17 Maj 2014, 18:53
    Auto: Chwilowo brak
     
    • Dodge Charger - Highway Patrol, Nassau
      Prawy błotnik BMW 323i
      Kolorowy motocykl do stuntu
      Mazda CX-7, wlew do tankowania LPG pod klapką