Golf 2 jako pierwsze auto.

12 Cze 2008, 14:46

Witam...

Od jakiegoś czasu rozglądam się z pierwszym autem dla siebie jednocześnie staram sie zarobić trochę gotówki na nie. Czytałem już wiele wypowiedzi i rozmawiałem z wieloma ludźmi na ten temat.

Ostatnio znajoma zwróciła moją uwagę na golfa 2. Powiem szczerze że owe autko bardzo mnie zaintrygowało... Chciał bym kupić sobie golfa 3 ale może mnie na niego po prostu nie być stać :( .

Interesuje mnie Golf 2 opcja z instalacją LPG, 5-cio drzwiowa. Ile bym musiał dać za w miarę dobre auto sprawdzałem ceny na allegro ale chcę się dowiedzieć jak , na co uważać podczas zakupu części, chciał bym też zapytać o awaryjność tego samochodu oraz koszty części. Przyznam się że w tych kwestiach jestem zielony.
andziom89
Nowicjusz

Miejscowość: Domasłów

12 Cze 2008, 19:06