REKLAMA
Witam tak jak w temacie moj Golfik 1,9 TDI 110KM 98r AHF, podczas odpalania silnika po postoju ponad 8 godz. pod chmurką przy tem. po nizej ok 8*C samochód ok 3 sek. telepie. dodam że nie kopci, i odpala odrazu.
Do tej pory byłem u pompiarza, podmieniałem pompe wtryskową, sprawdzałem wtryskiwacze ( podobnież sterujący mial mniejsze cisnienie otwarcia to go wymieniłem ) reszta niby była ok, wymienilem świece żarowe, sprawdzilem czy dochodzi napięcie do świec żarowych, sprawdzalem kąt wtrysku jest ok, rozrusznik troszke cieżko kręcil, to go rozebralem przeczyścilem wymieniłem szczotkotrzymacze wraz ze szczotkami i teraz kręci super, ale problem pozostal a błedów nie ma.
Dzisiaj poszedłem do samochodu, zwiękrzyłem dawke rozruchową ale nic to nie pomoglo, zaóważylem że po odpaleniu silnika, i zgaszeniu i ponownym odpaleniu objaw nie znika nawet poklika krotnym odpalaniu. Objaw ustał po odpaleniu silnik i pracy ok 3 sek. praca sie wyrownała, zgasilem i odpalił tak jak powinien. Podczas tych prob mialem podlaczony komuter i w korekcji dawki na poszczególny cylindry miedzy pierwszym a drugim była spora rożnica w jednym było ok 1,4 na plusie a na drugim na minusie. I tak jak szybko telepanie ustaje tak szybko wyniki wracają do normy czyli ok 0,0.
Moje pytanie czy pompiarz po sprawdzeniu na urzadzeniu typu pompka i barometr pokazujący ciśnienie otwarcia wtryskiwacza jest wstanie sprawdzić sprawność jego??
Czy jest możliwe że po nizej danej teperatury wtryskiwacz leje albo ścieka z niego paliwo i dzieją się takie cyrki ?? bo juz nie mam pomysłów :panna: