Witam.Pali mi się stale kontrolka ABS i ręcznego w VW JETTA II rocznik 91,mógłby mi ktoś podsunąć jakąś propozycję co jest przyczyną,a najlepiej byłbym wdzięczny za przesłanie mi schematu instalacji elektrycznej tego auta. Dziękuję i Pozdrawiam
Większość usterek ABS to brak sygnału (kontrolka nie gaśnie po włączeniu zapłonu) lub sygnał wadliwy (wtedy kontrolka zapala sie po paru km) z czujników przy kołach. Mając schemat możemy we wtyczce od sterownika ABS, omomierzem sprawdzić każdy czujnik osobno. Czy ta Jetta ma ABS firmy Teves ?
Nie wiem jakiej firmy jest ABS,proszę podać gdzie znajduje się sterownik ABS-u ja sobie dokładnie sprawdzę,gdybym miał schemat elektryczny to doszedłbym do tego sterownika,kontrolki ani drgną po włączeniu zapłonu a jak dojść do czujników ?
jak pali się kontrolka "Ręcznego" (!) to problem jest nie tyle z ABSem co z całym układem hamulcowym, to może być cokolwiek, od braku podciśnienia w układzie wspomagania hamulców po rozwalony czujnik albo skasowaną tarcze hamulcową
Czy serwisowanie w ASO się opłaca? Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...
Płynnie, czyli rozsądnie - czy to oznacza powolną jazdę? Płynna jazda nie polega wbrew pozorom na jeżdżeniu powoli, bo prędkość musi być dostosowana do obowiązujących przepisów i okoliczności. To po prostu przeciwieństwo gwałtownego i pełnego emocji stylu prowadzenia samochodu, ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.