Łysiak napisał(a):Czyli sugerujesz że w Accordzie wkład to 1,5 tys? To znajdź mi kogoś kto to zrobi za te pieniądze to nawet na drugi koniec kraju warto pojechać.
Wymiana oleju i filtrów to nie to samo co naprawa przekładni, klimatyzacji czy wymiana katalizatora
Accord masz odpowiednio tanio żeby sobie go podszykować i sprzedaż potem za podobna kasę jak zainwestowałeś.
Magiel w starym aucie może być jak najbardziej zużyty lub wybity. Więc masz 50% szans na to że tak będzie w wspomnianym Fordzie. Kat jest śmiesznie prosty do ogarnięcia gorzej jak w Fordzie będzie Ci się kończył kat z emulatorem wtedy tez jest śmieszny koszt wymiany (taki sam jak w accordzie) tylko nikt Ci nie zniżył ceny.
To samo tyczy się klimy w starym aucie może być utleniony skraplacz, może nie mieć czynnika albo kompresor być na wykończeniu. A co powiesz jak klima będzie chłodzić a okaże się że skraplacz jest do wymiany to i tak czeka Cię robota. W accordzie wiesz że jest to do zrobienia a z ogłoszenia nie wiesz.
No i wystarczy że pojawi Ci się stała przypadłość foczek czyli immobilajzer 400zł masz w plecy i pewnie tyle z oszczędności.
Reasumując. Accord Twojego kolegi jest Ci podany na tacy czyli wszystko o nim wiesz, podejrzewam że możesz wynegocjować cenę w pełni rekompensującą ubytki i tyle.