Honda Accord VII - prośba o pomoc

05 Lut 2021, 19:41

Cześć wszystkim

Planuje kupno Hondy Accord VII za 15tys.
Powyższy samochód będzie moim pierwszym autem, a wiedza pozwalająca mi na należyty pewny zakup jest niewielka; nie chcąc trafić na minę, oraz wydać równowartość monet za zakupiony samochód na naprawy stąd od kilkunastu dni przeczesuje fora, youtub'a, internet, aby przyswoić przynajmniej podstawy. Wiele osób komentuje, że zakup używanego auto to wielkie ryzyko, 50/50, przeczytałem wiele niezadowalających historii. Jeśli chodzi o kwestie kupna auta, to podobno nie warto kupować u handlarzy sprowadzających samochody z zagranicy (powypadkowe, przekręcane liczniki, zatajanie usterek itp). Czytałem również historię, że dla niektórych sprzedających kolizja lub wypadek zza granicą nie klasyfikuje się pod auto bezwypadkowe w PL :shock: Lepiej samemu jechać z kimś kto się zna na autach - stąd myślę, że zdecyduje się na ofertę rzeczoznawców z pewnego popularnego serwisu. Nie jestem znawcą motoryzacyjnym ani nie mam żadnych znajomych w docelowym mieście (po samochód będę jechał ok. 300km).
Znalazłem ogłoszenie, które bardzo mnie zainteresowało - dziwi mnie natomiast fakt, że widnieje już od grudnia. Niby dealer działa na rynku 19lat, ale informacji/opinii na jego temat w sieci jest bardzo mało. Informacje zawarte w ogłoszeniu są praktycznie zerowe - w poniedziałek telefonicznie dowiem się więcej. Większość opinii w googlach wydają się niepewne (bardzo dużo pozytywnych opinii od osób, które dopiero co założyli konto).
Podobno względnie dobrą Honde Accord można znaleźć od 20tys.

Możecie rzucić okiem i podzielić się swoim zdaniem:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Myślicie, że coś tutaj może nie grać?

Może pytanie wyda się głupie i trywialne, ale jak wygląda sprawa tablic rejestracyjnych ? Samochód jest wg informacji zarejestrowany w Pl. W tym przypadku jest to nazwa dealer'a - czy pod nimi znajdują się tablicę należące do poprzedniego właściciela?
Będę wdzięczny za pomoc.
Cresco098
Nowicjusz
 
Posty: 5

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Sprinter 316 LGT zasilany benzyną i gazem LPG
    Sprinter 316 LGT (Liquefied Gas Technology), wyposażony w 4-cylindrowy silnik o zapłonie iskrowym o pojemności skokowej 1796 cm3, rozwijający moc 115 kW (156 KM) przy 5000 obr/min. Silnik mógł być zasilany benzyną ...