Honda Civic 2000r 5D nie chce odpalić - akumulator

Honda Civic 2000r 5D nie chce odpalić - akumulator

15 Sty 2013, 12:01

Witam posiadam "Honda Civic 2000r 5D"
Odłączyłem akumulator, następnie po miesiącu podłączyłem go z powrotem i samochód nie chce odpalić ( akumulator sprawdzany w innym aucie działa bez żadnego problemu ).

Co mogło się stać w czasie gdy samochód stał miesiąc bez aku.
zygus26
Nowicjusz
 
Posty: 15
Rejestracja: 14 Lip 2008, 12:37

Re: Honda Civic 2000r 5D nie chce odpalić - akumulator

19 Sty 2013, 13:20

Jeżeli włożyłeś aku do Hondy i silnik nie chciał odpalić, następnie włożyłeś ten sam aku do innego samochodu i silnik zaskoczył, to posprawdzaj te grube przewody - od klem z aku do masy - czy masa jest dobrze przykręcona do karoseri oraz czy to miejsce nie jest zaśniedziałe albo zardzewiałe oraz kable plusowe czy nie są przetarte, przegryzione ( terż się zdarza, że jakieś zwierzątko się zalęgnie pod maską i gryzie sobie kabelki w długie zimowe wieczory i potem są takowe kłopoty ) i czy są dobrze przykręcone do alternatora i rozrusznika.
Zwróć też uwagę, czy po podłączeniu aku i przekręceniu kluczyka w stacyjce do poziomu kontrolek zaświecają się one oraz co się z nimi dzieje podczas próby zakręcenia rozrusznikiem.
Masz prawo zachować milczenie. A wszystko co napiszesz, może zostać zmoderowane
Nie pomagam na PW
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 13950
Zdjęcia: 1110
Rejestracja: 12 Gru 2006, 15:25
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Najlepszy samochód dostawczy  2016 roku Najlepszy samochód dostawczy 2016 roku
    Konkurs przeprowadzili dziennikarze z czasopism branżowych i portali transportowych – VANekstra.pl, Ciężarówki, Polski Traker i Samochody Specjalne oraz 4Trucks.pl. Zespół jurorów na podstawie jazd ...
    Toyota Corolla TE27 (1972–1974) Toyota Corolla TE27 (1972–1974)
    To właśnie od niej zaczyna się wielka przygoda Corolli ze sportem. Pod maską lekkiego, ważącego zaledwie 855 kg nadwozia coupe ówczesnej Corolli TE27 zamontowano 115-konny silnik DOHC z Celiki. Ta wersja trafiła do ...

  •  
    • MTL - Autosalon
      Motor Show
      BMW X5 E53 wymiana przełącznika wycieraczek, 4
      Delikatne body z serii Be MINI Baby Set