Witam forumowiczów, Kupiłem niedawno Hondę Civic Tourer IX gen. z 2015 roku. Silnik benzynowy, wolnossący 1.8 (142KM, 174Nm), przebieg 43 000km, serwisowany w ASO zgodnie z książką serwisową. Na nowe auto przesiadłem się z Hondy Civic 4d IX gen. z identycznym silnikiem i od początku zauważyłem subiektywnie nieznaczną różnicę w sposobie przyśpieszania auta. Umówiłem się na wizytę w hamowni, a przed wizytą auto przegoniłem na lepszym paliwie po autostradzie w pełnym zakresie obrotów silnika, co przyniosło odczuwalny efekt (subiektywnie ). Na hamowni okazało się, że auto ma fabryczną moc, a moment obrotowy jest o około 5% niższy. Natomiast Pan na hamowni zwrócił mi uwagę, że oba wykresy: mocy i momentu są nieregularne, poszarpane (zdj. 1). Pogrzebałem w necie i znalazłem wykres tego samego silnika i faktycznie widać, że tam krzywe rosną/maleją łagodnie (zdj. 2). Czy ktoś z Was jest w stanie powiedzieć jaka może być przyczyna i czy jest to początek jakiegoś poważniejszego problemu? Czy jest jakiś sposób, żeby przywrócić fabryczny moment?
Lexus IS 200 - Montaż tabletu w miejsce fabrycznej nawigacji Postanowiłem przybliżyć temat montażu nawigacji i stacji multimedialnej, czyli tabletu w dyskretnym i fabrycznym opakowaniu, dzięki czemu nie trzeba przyczepiać nic do czołowej szyby, pozbyć się wiszących kabli oraz chować ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.