Bierz VTI nie będziesz zalowal, części wcale nie są drogie, silnik jak używany dobrze i pilnowany olej (VTEC'i,lubia chlapnąć trochę oleju) to silnik posluzy Ci dlugie lata. Najgorzej z buda, ale reperaturki wstawisz i będzie OK
![Uśmiechnięty :)]()
najgorzej tylne blotniki i ew. progi - na to zwracaj uwagę. No i najlepiej szukaj np. na civic klub forum
![Wink ;)]()
autko fajne do szybkiej jazdy, trochę niskie, do tego jeszcze rozporka na przód (nie wiem czy nie jest w serii), VTI ma tez stabilizator, na twardszych sprężynach np. Eibach'a lub gwincie będzie jak przyklejone do drogi
Mialem kiedyś EJ9 z 1.4 90KM, potem chcialem swapowac na B-serie ale trafil mi sie D16Z6 - 1.6 125 KM i zalowalem. Robilem i powymienialem dolot, wydech, przepustnice, krótsza skrzynie i osiągami lekko robilem VTI ale i tak zalowalem ze nie wsadzilem od razu B16A2 - 1.6 160 lub B18C4 - 1.8 169 z 5d, B-seria zaj****cię wyje bo to DOHC - na 2 walkach
![Uśmiechnięty :)]()
D to SOHC.
Bierz EK4 !
![Szczęśliwy :D]()
pozdrawiam