Honda Civic VIII 1.8 - ocena ogłoszenia

17 Gru 2018, 20:54

Dzień dobry.
Jeżdżę od 6 lat Civikiem VI 1.6 z 97r. Auto jeszcze mnie nigdy nie zawiodło i jakoś tak przywykłem do niego. Niestety odkąd zacząłem myśleć nad zmianą samochodu, coraz więcej rzeczy zaczyna mi w nim przeszkadzać.
Trzeszczące plastiki, głośno w środku już od 70km/h i wiecznie zaparowane szyby.
Autem robię tylko 10k km rocznie, praktycznie sama trasa bo praca na obrzeżach małego miasta.
Nie uważam siebie za hondziarza, ale przeglądam to forum już od ponad miesiąca i z aut jakie polecacie innym osobom, najbardziej wpadł mi w oko Civic VIII 1.8.
Między innymi dlatego, że ma dużo miejsca w środku/bagażniku, prosty silnik (brak turbo, przyzwyczajony jestem do wkręcania silnika) i jest w miarę niezawodny.
Niestety ceny trochę odstraszają, dlatego chciałbym Was zapytać co sądzicie o tym ogłoszeniu? Czy na pierwszy rzut oka warto?
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
absenn
Nowicjusz

Miejscowość: Lubartów

17 Gru 2018, 21:36

Grill nie od tej wersji (to jest 1-y polift a grill pochodzi z 2-giego poliftu), ale może podczas tego lakierowania.
Alufelgi też nie od Civica VIII, ale może na zimówkach? - stąd takie.
tomekdk

18 Gru 2018, 07:11

tomekdk nie było czegoś takiego jak 2gi polift. Taki grill miała wersja 3d oraz GT (jak moja). Bardzo popularna zmiana, bo wielu nie podobają się grille typu akwarium i tymi małymi otworami w 5d po liftingu.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

18 Gru 2018, 19:01

Edit: A, no chyba, że chodzi o sam grill ...

GT w Danii:
https://www.bilgalleri.dk/galleri/storb ... ?n=3161428