REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Raziel11 napisał(a):W nieskonczonosc to wklejasz jedne i te same linki
Raziel11 napisał(a):150 km dziennie x nawet 21 dni pracujacych x 12 to jest ok 40tys rocznie
wiec zarowno colta jak i wszelkie inne auta segmentu B mozna odrzucic
Raziel11 napisał(a):A koniec koncow i tak skonczy sie na polecaniu lexusów jako sportowych samochodów
EduardoPlmeno napisał(a):Abarth Grande Punto brałem pod uwagę. Silnik w serii wprawdzie nie powala, ale podobno ma spory potencjał.
Pionek napisał(a):No cóż Colt CZT którego tak pragniesz tez nie powala i też ma aż 150 koni.
Po Sofcie wyjdzie 180 to aż tak dużo?
szybki napisał(a):Jeden z linków jest całkowicie nowy i toczy się...
Raziel11 napisał(a):potwierdza tylko to co wczesniej napisalem, jednemu bierze sladowe ilosci po 240tys km a drugi kupi zajechane auto z przebiegiem 100tys i bedzie problem, przeciez to dotyczy kazdego silnika
Raziel11 napisał(a):poza tym EA113 w niezmienionej formie produkowany od 2004 do 2012r to chyba o czyms swiadczy...gdyby byl problem bylby poprawiany tak samo jak EA888 ktory byl poprawiany 3 krotnie
Raziel11 napisał(a):Forum rf sledze od dawna i podobnie jak tutaj wiekszosc ma znikome pojecie o tych silnikach
Raziel11 napisał(a):Forum rf sledze od dawna i podobnie jak tutaj wiekszosc ma znikome pojecie o tych silnikach
duzy90 napisał(a):Wystarczy pogadać z corlingiem, czy w sportmile i wiedziałbyś więcej.
szybki napisał(a):Są jeszcze do tego inne firmy ale one się też nie znają... zresztą kiedyś coś tu napisałem
Pionek napisał(a):To jaki Hot hatch zostaje do wyboru?
Pionek napisał(a):Civic Type R który kręci się do 7 tys RPM żeby jechał
Pionek napisał(a):zostaje Megane RS
Raziel11 napisał(a):Lexus, łożyska w skrzyni hucza ale to nie wada tylko urok
Raziel11 napisał(a):japończyki tez pija olej na potęge ale tam to jest luźne spasowanie a nie wada co nie? nissany 350z wychodza z fabryki na 5w40 albo 5w30 i olej znika w mgnieniu oka, dlatego zalewa sie te silniki najczesciej syntetykami 10w60
szybki napisał(a):Przestań pierniczyć ogólnikami bo takie syfy jak ae/ea i milon cyferek z trylionem wersji polecasz a nawet nie stały w kategorii trwałości obok wymienianych przez Ciebie silników.
Nie pisalem nic o magistralach tylko o apetycie na olejszybki napisał(a):I nie piernicz o jakiś magistralach olejowych w serii q bo szkoda to komentować
Bo innych silnikow sie nie remontuje tylko same vagiszybki napisał(a):a kolo z linka jestem ciekaw na jakiej kwocie zakończy remoncik jakże zwykłego silnika i czy w pół roku się zmieści.