Hothatch? ~ 20 - 22 tys. zł.

26 Cze 2019, 16:06

Raziel11 Z Tobą naprawdę nie ma co dyskutować bo jest dokładnie tak jak napisał Duży90 czyli wiedza którą posiadasz to może 5% ...

Dla tego trudno mówić konkretami bo dalej idąc tym tropem to 200d z MB w123 też się psuł...

Zresztą jak mocno jesteś zatwardziały na wiedzę to widać po Twoim temacie który założyłeś ... i cała różnica polega na tym że ja w celach zabawowych obskoczyłem fwd/rwd/awd/manual/automat w opcjach r4/v8/r4turbo itd.więc przynajmniej coś na właśnej skórze kieszeni przetestowałem.
Do tego jak chciałem wejść w nowy kawałek motoryzacji chociażby w 2,5rs to podjechałem do Pana który RSy rozkłada z zamkniętymi oczami (wiem nie zna się przy Twoich szpeniach) i rozpisał mi na kartce co i jak.
Jak kiedyś chciałem rs b5 to podjechałem do takiego jednego Adasia (pewnie Duży90) wie jakiego i temat mi zapodał zresztą troszku spędzałem u niego czasu.
A Ty jak chciałeś zmian co zrobiłeś ? Gdzie byłeś, z kim gadałeś?

I chłopie żyj sobie w tej swojej bańce nieświadomości jedyne co to mogę Ci współczuć jak następny raz będziesz zmieniał kolor samochodu :D
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10361
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
1

26 Cze 2019, 16:30

@szybki
Oj tak, sam mialem kiedys a6 c5 2.7 are @ 380 hp i powiem Ci ze to super sprawa, zupelnie inna jazda niz wszystkimi r4. Do tego fajne Q i mozna latac. Fakt nie jezdzilem rs4 b5, ale tym bardziej jakie pojecie o silnikach ma osoba zamieniajaca jedna cupre 1p na druga cupre 1p. Smiechu warte...
Zreszta ten temat rozpoczal sie od polecania tfsi do lpg, co moim zdaniem nawet szkoda komentowac.
duzy90
Aktywny
 
Posty: 447
Prawo jazdy: 03 01 2000
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Audi S4 B8
Silnik: 3.0TFSI 450km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009
0

26 Cze 2019, 17:24

duzy90 napisał(a):Oj tak, sam mialem kiedys a6 c5 2.7 are @ 380 hp i powiem Ci ze to super sprawa,

Super sprawa ale ja szukałem czegoś z dużą pojemnością i żeby po wykręceniu polecieć w ekstremum min 600/600 :D a ogarniało to rs4 b5. Niestety zostałem szybko sprowadzony na ziemię bo miało być taniej od posiadanego auta a niestety tak się nie da :ok: .
Ogólnie i tak jak patrzę na ceny rynkowe rs4 b5 to żałuje ze nie kupiłem go do posiadania jako drugiego wariata do zabawy.

duzy90 napisał(a): jakie pojecie o silnikach ma osoba zamieniajaca jedna cupre 1p na druga cupre 1p. Smiechu warte...

Tego już nie komentuje zresztą temat RF fajnie się rozwija i ze swojej perspektywy patrzę składając obecnie fajnego 2,0r4 na stroku 2,4 że 10k i maglowanie przy zwykłym silniku czy takie korby, czy takie tłoki a może takie coś tam jest pomysłem z dupy wziętym... no ale przecież to norma wszystkie silniki się psują :D
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10361
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
0

26 Cze 2019, 17:47

duzy90 napisał(a):Zreszta ten temat rozpoczal sie od polecania tfsi do lpg, co moim zdaniem nawet szkoda komentowac.


Zawsze można iść w Digifant albo jeszcze lepiej w gaźnik :)
Przecież dziś żaden koncern nie ma wtrysku fsi w swojej gamie a ponieważ mamy rok 1998 to lpg do fsi zakłada 1 zakład w Europie
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
0

26 Cze 2019, 18:14

szybki napisał(a):Zresztą jak mocno jesteś zatwardziały na wiedzę to widać po Twoim temacie który założyłeś ... i cała różnica polega na tym że ja w celach zabawowych obskoczyłem fwd/rwd/awd/manual/automat w opcjach r4/v8/r4turbo itd.więc przynajmniej coś na właśnej skórze kieszeni przetestowałem.

A co Ty myslisz ze ja swoje motoryzacyjne doswiadczenia to opieram wylacznie na 3 modelach VAG'a? mam bardzo duzo znajomych z fajnymi furkami, kazdym z nich jezdzilem wielokrotnie, w celach poznawczych i zabawowych czesto wypozyczam sportowe auta z wypozyczalni, nawet jutro jade do krakowa po M2 i Focusa RS'a
wiec nie oceniaj ludzi o ktorych nic nie wiesz

szybki napisał(a):A Ty jak chciałeś zmian co zrobiłeś ? Gdzie byłeś, z kim gadałeś?

Tez rozmawialem z odpowiednimi osobami, gdybym mial polegac tylko na forumowych teoretykach to napewno nigdy nie kupilbym TSI, teoria a praktyka jednak znaczaco sie w tym przypadku rozni i silniki nie sa zle, maja swoje problemy jak kazdy wspolczesny silnik, Ty natomiast postrzegasz te silniki jakby kazda jedna sztuka na rynku nadawala sie od razu do kompletnego remontu bo caly czas wklejasz jakies linki do remontow TSI, wiec pytam jeszcze raz, inne silniki sa dozywotnie i nie wymagaja remontu jak sa zarzniete?

duzy90 napisał(a):ale tym bardziej jakie pojecie o silnikach ma osoba zamieniajaca jedna cupre 1p na druga cupre 1p. Smiechu warte...

Jestescie tak uprzedzeni do VAG'a i tych silnikow ze wam sie w glowie nie miesci ze komus takie auto moze sie zwyczajnie podobac i moze byc z niego zadowolony.
Raziel11
Stały forumowicz
 
Posty: 1452
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Wałbrzych
Prawo jazdy: 21 03 2016
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Leon 1P / Cupra R
Silnik: 1.6 MPI / 2.0 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
1

26 Cze 2019, 18:38

Raziel11 napisał(a):Ty natomiast postrzegasz te silniki jakby kazda jedna sztuka na rynku nadawala sie od razu do kompletnego remontu bo caly czas wklejasz jakies linki do remontow TSI,

Biorąc pod uwagę że ani jednego pewnie nie wkleiłem to tak zgadzam się w pełnej rozciągłości wypowiedzi :D
Raziel11 napisał(a):Tez rozmawialem z odpowiednimi osobami, gdybym mial polegac tylko na forumowych teoretykach to napewno nigdy nie kupilbym TSI

I co Ci doradzili ? Zmienić kolor auta... :D
Raziel11 napisał(a):wiec pytam jeszcze raz, inne silniki sa dozywotnie i nie wymagaja remontu jak sa zarzniete?

Nie są dożywotnie :D mojemu koledze kiedyś staną silnik w kaczce 410 3,0d :mrgreen:

Sorki Raziel nic nie wiesz ale to nie problem większym problemem jest to że nie chcesz wiedzieć... różnica polega na tym że ja jako fan np: marki Lex jak tylko usłyszałem słowo od Kao o skrzyniach biegów że coś w nich nie halo (RX) to chwyciłem za internet, podłubałem, luknąłem na stronki naprawiaczy a nawet zadzwoniłem tam. Teraz już wiem co i jak... :naughty:
No ale Ty tak nie zrobisz, bo te sygnały to mogą dotyczyć każdego silnika, no bo temat z kwotami i firmami jest wyssany z palca a wszystko zwieńczone ogólnym psujactwem :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10361
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
0
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Poznań Motor Show 2019
    Prestiżowe i zarazem jedne z największych w Europie. Obecne w portfolio Międzynarodowych Targów Poznańskich od 1992 roku, zwane przez znawców świata motoryzacyjnego Małą Genewą, czyli targi Poznań Motor Show ...

26 Cze 2019, 19:19

Zamykam bo wątek przerodził się w niepotrzebną pyskówkę. Jeśli autor będzie mieć życzenie kontynuowania tematu, zapraszam na PW, otworzę go ponownie.
Wszelkie uwagi, wnioski, zażalenia od innych też ew na PW :wink:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14081
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004
0