Hyundai Santa Fe Nowej Generacji

Hyundai Santa Fe Nowej Generacji

23 Lut 2018, 22:37

"Nowy Santa Fe kontynuuje globalny sukces modelu. Zaprezentowany w 2001 roku, model Santa Fe pierwszej generacji jest podstawą wiarygodności i doświadczenia marki w segmencie SUV" powiedział Thomas A. Schmid, Dyrektor Operacyjny Hyundai Motor Europe. "Hyundai prawdziwie troszczy się o dobro swoich Klientów. W nowym modelu oferujemy innowacyjne i unikalne systemy aktywnego bezpieczeństwa oraz wiodącą w segmencie przestronność, dla jeszcze większego komfortu".

Santa Fe Nowej Generacji, dziedzictwo SUV-ów Hyundaia
Od chwili prezentacji modelu Santa Fe pierwszej generacji w 2001 roku, Hyundai sprzedał ponad 1,5 mln SUV-ów w Europie, stając się uznaną marką w tym segmencie. W ciągu ostatnich 17 lat w Europie sprzedano ponad 400 000 sztuk Santa Fe, a czwarta generacja modelu ma kontynuować ten sukces, przekonując Klientów wyróżniającą stylistyką, przestronnością wnętrza i zaawansowanymi technologiami. To kamień milowy na drodze rozwoju SUV-ów Hyundaia. Model wyposażono w wiodący w klasie pakiet systemów bezpieczeństwa oraz rozwiązań zwiększających komfort użytkowania na co dzień.
Image
Stylistyka premium
Stylistyka nowego Santa Fe ma cechy nowoczesnego, rodzinnego SUV-a. To wyróżniający design z charakterystycznymi elementami, jak: podwójne reflektory i kaskadowa osłona chłodnicy, typowa dla modeli marki Hyundai. Uwagę zwraca muskularna i jednocześnie elegancka sylwetka, a wyrafinowane linie podkreślają status topowego modelu w gamie SUV-ów Hyundaia.

POLECAMY Hyundai Santa Fe 2018 - stylistyka

Udoskonalony napęd na wszystkie koła z systemem HTRAC
Santa Fe Nowej Generacji wyposażono w zaawansowany system napędu na wszystkie koła o nazwie HTRAC, z ulepszoną dystrybucją momentu obrotowego, zależną od przyczepności kół i prędkości pojazdu. Technologia napędu AWD nowej generacji zarządza zmienną dystrybucją momentu obrotowego i siły hamowania dla przednich i tylnych kół. Wspiera kierowców na wszelkiego rodzaju nawierzchniach i w różnych sytuacjach na drodze - na śniegu, śliskiej nawierzchni i w codziennych warunkach drogowych, zwiększając stabilność w zakrętach.

POLECAMY Hyundai Santa Fe 2018 - osiągi

Santa Fe Nowej Generacji dostępny jest z dwoma silnikami Diesla oraz jednostką benzynową. Silniki spełniają wymagania ostatniej normy emisji spalin Euro 6C, czego efektem jest obniżenie zużycia paliwa. Standardowy silnik Diesla R 2.0 ma dwie wersje mocy: 150 KM (110 kW) oraz 182 KM (134 kW) i może być połączony z 6-biegową skrzynią manualną lub nową, 8-biegową skrzynią automatyczną (AT). Wysokiej mocy 2.2-litrowy silnik CRDi ma 197 KM (144 kW), a w połączeniu z 8-biegową skrzynią automatyczną, zużycie paliwa obniżono w nim o 3-4%. Benzynowa jednostka Theta II o pojemności 2.4 litra dostarcza 185 KM (136 kW).

POLECAMY Hyundai Santa Fe 2018 - dane techniczne

Unikalne technologie bezpieczeństwa
Hyundai wychodzi naprzeciw oczekiwaniom Klientów. By spełnić najwyższe, europejskie standardy, Santa Fe czwartej generacji oferuje wiodący w klasie pakiet bezpieczeństwa oraz pionierskie w branży rozwiązania określane wspólnie jako Hyundai SmartSense™. Innowacyjny system Rear Occupant Alert wykrywa obecność pasażerów na tylnej kanapie i ostrzega o tym fakcie opuszczającego auto kierowcę. W samochodzie zastosowano też system unikania kolizji i wykrywania poprzecznego ruchu za pojazdem (Rear Cross-Traffic Collision-Avoidance Assist). Podczas cofania w miejscach o ograniczonej widoczności, system ten nie tylko ostrzega kierowcę przed nadjeżdżającymi z tyłu pojazdami, ale też automatycznie uruchamia hamulce. W momencie, gdy z tyłu nadjeżdżają inne pojazdy, asystent bezpiecznego wysiadania (Safety Exit Assist) zapobiega potencjalnym wypadkom, czasowo blokując drzwi i uniemożliwiając ich otwarcie.

W Santa Fe zwiększono sztywność nadwozia, co ma dodatkowo chronić pasażerów w razie kolizji. Dzięki zastosowaniu większych obszarów wytłaczania na gorąco i w połączeniu z większą średnicą spawów, udało się obniżyć całkowitą masę pojazdu, zapewniając jednocześnie odpowiednią ochronę w razie kolizji. Mocne i lekkie nadwozie poprawia osiągi i zwiększa bezpieczeństwo, dzięki wykorzystaniu w 57% stali o wysokiej wytrzymałości - to największy procent zastosowania wysokowytrzymałej stali w modelu Hyundaia.

Najnowocześniejsze systemy łączności
W modelu Santa Fe, Hyundai oferuje swoim Klientom szeroki zestaw systemów multimedialnych: opcjonalny, ośmiocalowy system infotainment, integrujący nawigację, media, systemy łączności i współpracujący z Apple CarPlay i Android Auto, a także usługą Live. Funkcja Display Audio pozwala pasażerom wyświetlać zawartość swoich smartfonów na siedmiocalowym ekranie, za pośrednictwem Apple CarPlay i Android Auto.

POLECAMY Hyundai Santa Fe 2018 - systemy łączności

Model Santa Fe wyposażono również w nowy, opracowany przez Hyundaia wyświetlacz head-up, prezentujący bezpośrednio na przedniej szybie istotne informacje na temat jazdy i bezpieczeństwa. Jego wiodąca w klasie jasność 10 000 cd/m2 i ośmiocalowy widok obrazu, nie tylko zapewniają dobrą widoczność za dnia, ale też pozwalają na szybsze odczytywanie informacji, bez utraty koncentracji przez kierowcę.

źródło: Hyundai
Redakcja
Forum Samochodowe
Redakcja
Redakcja
Awatar użytkownika
 
Posty: 2693
Zdjęcia: 9707
Rejestracja: 18 Cze 2012, 13:53
Prawo jazdy od: 12 03 1998
Auto: Audi A4 B6

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Odcinkowy pomiar prędkości i jazda z przepisową prędkością Odcinkowy pomiar prędkości i jazda z przepisową prędkością
    Odcinkowy pomiar prędkości to jeden ze skutecznych sposobów na to, by skłonić kierowców do jazdy z przepisową prędkością. W Polsce system kamer monitorujących średnią prędkość działa od 2015 roku. Z badań przeprowadzonych ...
    @Mii - pierwszy SEAT oferowany wyłącznie on-line @Mii - pierwszy SEAT oferowany wyłącznie on-line
    Krótko po wprowadzeniu do sprzedaży miejskiego auta SEAT-a modelu Mii, hiszpański producent wprowadza unikalną wersję swojego przedstawiciela segmentu A – @Mii, który będzie dostępny tylko przy zamówieniu ...

  •  
    • 3
      Volvo XC40, deska rozdzielcza, kierownica multimedialna
      Rage-Race Patrol 2009
      Citroen DS5 z góry