Instalacja LPG do Hondy CR-V 2.0

03 Maj 2019, 09:50

Jestem kierowcą hondy cr-v 2.0 z rocznika 2003. to dopiero moje drugie auto tej marki i zastanawiam się nad instalacjią instalacji gazowej. Dużo dobrego słyszałem o landi renzo . Moze mi coś polecicie :D
Wasyllll
Obserwowany
 
Posty: 2

05 Maj 2019, 06:58

Wasyllll napisał(a):Dużo dobrego słyszałem o landi renzo

Słyszałeś też ile kosztują części zamienne do tej instalacji zaraz po gwarancji? Może też słyszałeś ile wytrzymują kilometrów ich "świetne" wtryskiwacze gazowe? Podsumuję krótko, jak chcesz mieć problemy montuj śmiało, tylko pamiętaj że ostrzegałem.
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

07 Maj 2019, 16:52

Nie no Ja wszystko rozumiem ale znajomy z niemiec posiadał instalację tej marki i bardzo sobie chwalił ale na pewno dużo zależy od montażu .
Wasyllll
Obserwowany
 
Posty: 2

07 Maj 2019, 19:09

Wasyllll napisał(a): znajomy z niemiec

jakbyśmy mieli w Polsce takiej jakości gaz co z Niemczech połowa problemów z LPG by nie występowała, z naszym gazem landirenzo słabo sobie radzi
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

08 Maj 2019, 10:50

djkranc napisał(a):jakbyśmy mieli w Polsce takiej jakości gaz co z Niemczech połowa problemów z LPG by nie występowała
No właśnie też słyszałem że jest lepszej jakości. Mi znajomy mówił że więcej przejeżdża na zbiorniku jak tam u nich zatankuje.

Z drugiej strony jak byśmy zarabiali tyle co oni to większość pewnie by nie montowała instalacji LPG :)
Cichy77
Forumowicz VIP
 
Posty: 5225
Zdjęcia: 62
Auto: Mam, często zmieniam!

08 Maj 2019, 20:03