Peugeot 406 coupe - jaki gaz

09 Cze 2019, 20:28

Witam.
Czy silnik 2.0 132km z Peugeota 406 coupe rocznik 98 nadaje się aby założyć instalacje gazową? Jeśli tak to jaką?
Z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc gdyż jestem zupełnie zielony w temacie instalacji gazowych.
Pozdrawiam :D
Adios22
Nowicjusz

10 Cze 2019, 14:06

Twój silnik ma oznaczenie EW10J4. Do tego silnika powinna podejść instalacja np.
- Stag 300 4 ISA2
- Reduktor AC R01
- Hana 2000 ale wiem ze z tymi były problemy i zakładane były też AC-W01
- Dobrze założyć filtr fazy lotnej FL-02

Zapytaj gazownika u którego chcesz zakładać instalację co może ci polecić do tego silnika i daj nam znać na forum. Pamiętaj że jakość montażu instalacji jest bardzo ważnym czynnikiem żeby instalacja później działała bezproblemowo.
Cichy77
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 68
Auto: Mam, często zmieniam!

10 Cze 2019, 14:38

Ale rozumiem że silnik który posiadam dzielnie zniesie instalacje gazową i nie rozsypie się? :D

I czy z taką instalacja zmieszcze się w 2.5 tyś? Nie wiem ile kosztuje robocizna przy zakładaniu gazu. :o
Adios22
Nowicjusz

10 Cze 2019, 17:30

Masz fajne auto-nie rób tego :( Gazowanie czegoś takiego to profanacja.Jeżeli liczysz na jakiekolwiek "oszczędności" to wiedz,że są one pozorne-iluzoryczne.W dłuższej perspektywie zakładając,że będziesz mało robił tras-więcej stracisz niż zyskasz.
fiatcoupepolska. pl
fiatcoupe
Początkujący
Awatar użytkownika

Miejscowość: Brydzia
Auto: Fiat Coupe 2.0 20VT
Silnik: Benzin-220 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Rok produkcji: 1997

10 Cze 2019, 19:24

A apropo nie zakładania gazu to wiecie może czy to normalne że mój egzemplarz pali prawie 14l :o w cyklu mieszanym :( ? Czy możliwe że mam jakąś usterkę w silniku o której nie wiem? Dodam że ostatnio wymieniłem sprzęgło i uszczelke kolektora wylotowego. I z góry przepraszam że tak dopytuje ale mawiają że kto pyta nie błądzi :D
Adios22
Nowicjusz

10 Cze 2019, 22:32