Nowy Duster 2018: w 100% zmieniony design nadwozia

25 Sty 2018, 12:14

Wszystkie zewnętrzne elementy zostały przeprojektowane i zyskały bardziej wyraziste kształty, które podkreślają siłę charakteru auta. Wnętrze Nowego Dustera oferuje wyższy poziom komfortu bez kompromisów. Zdecydowanie wyższa jakość postrzegana wynika w szczególności ze staranniejszego spasowania i wykończenia poszczególnych elementów.

Stylistyka, która gwarantuje solidność
Przeprojektowany przód Nowego Dustera podkreśla charakter auta i solidność konstrukcji.
- Mocniej zarysowana osłona chłodnicy, która sięga aż do przesuniętych maksymalnie na boki reflektorów, optycznie poszerza nadwozie auta.
- Samochód zyskał nowy, charakterystyczny układ świateł, z wbudowanymi i podzielonymi na trzy segmenty światłami LED do jazdy dziennej. Bardziej pozioma maska z wyraźniejszymi przetłoczeniami nadaje zdecydowanie solidny wygląd przodowi samochodu.

Nowy Duster 2018: w 100% zmieniony design nadwoziaSylwetka podkreślająca charakter SUV-a.
- Wyżej umieszczona boczna linia nadwozia wzmacnia wrażenie solidności i bezpieczeństwa.
- Bardziej nachylona przednia szyba, której podstawa została przesunięta o 100 mm do przodu, zwiększa przestronność wnętrza.
- Nowe, aluminiowe, charakterystyczne dla SUV-ów relingi dachowe, które są przedłużeniem profilu przedniej szyby, nadają sylwetce auta bardziej dynamiczny wygląd.
- Dzięki nowym, 17-calowym obręczom kół sylwetka Dustera zyskała bardziej na wyrazistości.

Tył auta z wyraźniej zarysowanymi nadkolami zapowiada doskonałą stabilność samochodu . Duster zyskał charakterystyczny układ świateł Dacii z czterema czerwonymi kwadratami. Światła pojazdu zostały
skrajnie przesunięte w stronę boków nadwozia. Powiększona przednia i tylna osłona podwozia podkreśla crossoverowy charakter Nowego Dustera.

POLECAMY Komfortowe wnętrze wysokiej jakości - Dacia Duster

źródło: Grupa Renault
Redakcja
Forum Samochodowe
Redakcja
Redakcja
Awatar użytkownika
 
Posty: 3786
Zdjęcia: 13085
Prawo jazdy: 12 03 1998
Auto: Tesla Model Y

17 Wrz 2018, 10:54

Byłem, oglądałem w salonie. Jakościowo wielkiego przeskoku w porównaniu do poprzednika nie ma. Na plus natomiast sama stylistyka wnętrza, dużo lepsza od Dustera I i znacznie lepsza od Dustera I FL. Na plus jednostki napędowe, które w miarę radzą sobie z autem. Ogólnie jak za te pieniądze to auto godne polecenia, jeżeli nie oczekujemy wnętrza w którym wszystkie plastiki są miękkie i idealnie spasowane.
mateusz9986
Zaawansowany
 
Posty: 896
Miejscowość: Wałycz
Prawo jazdy: 0- 3-2010
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Renault Megane II ph II
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

17 Wrz 2018, 13:41

mateusz9986 napisał(a):Jakościowo wielkiego przeskoku w porównaniu do poprzednika nie ma
Nie wiem czy jechałeś ale jest sporo ciszej niż w poprzedniku bo auto zostało lepiej wyciszone co uważam za duży plus w tym przypadku. Nawet jak zamykasz drzwi to już jest inny odgłos i tak nie klapią jak by były puste. Ogólnie za taką kasę bardzo fajne auto :ok: znajomy ma model przed FL w LPG i całkiem sporo jeździ. Jest zadowolony, powiedział że brakuje mu do pełni szczęścia tempomatu i 6 biegu bo hałas zagłusza radiem przy większych prędkościach :)
Cichy77
Forumowicz VIP
 
Posty: 5225
Zdjęcia: 62
Auto: Mam, często zmieniam!

19 Wrz 2018, 07:41

Jechać nie jechałem także na temat hałasu ciężko mi się wypowiedzieć. Pewnie gdybym miał te 60 tys. na samochód to bym się nad nim zastanowił. Szkoda że te najtańsze wersje są na prawdę biedne.
mateusz9986
Zaawansowany
 
Posty: 896
Miejscowość: Wałycz
Prawo jazdy: 0- 3-2010
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Renault Megane II ph II
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

19 Wrz 2018, 08:16

mateusz9986 napisał(a):Jechać nie jechałem także na temat hałasu ciężko mi się wypowiedzieć. Pewnie gdybym miał te 60 tys. na samochód to bym się nad nim zastanowił. Szkoda że te najtańsze wersje są na prawdę biedne.

Ja jechałem(1,2 tce i dieselkiem w automacie), bardziej chyba z ciekawości, niż z myślą o zakupie. I tak, wyciszenie jest naprawdę ok. Kolejną zaletą(jak dla mnie) jest bardzo komfortowe zawieszenie, w ogóle nie rozumiem sensu twardego zawieszenia w crossoverach, czy suvach. Vitarka żony jest sporo twardsza od Dustera. Plastiki jak to plastiki, w budżetowym aucie nie mają prawa być inne. Inna sprawa z designem wnętrza, dla mnie tragedia, jak w jakimś dostawczaku. Duster jest do zaakceptowania jako auto do tyrania, ale jako auto rodzinne wolałbym chyba gołego ASXa, niż troszkę lepiej(bo jakiegoś wypasu w Dacii za 65 tys też nie będzie) wyposażonego Dustera.
Podsumowując, optymalny Duster, to benzyna z gazem za ok 50 tys, lub jak ktoś ma taką potrzebę, w miarę tania wersja z napędem 4x4.
Oprócz aut w stopce, wiem co nieco jeszcze na temat Pandy III, Lancera IX, Vitary 1,6 i Outlandera 2.0
yeti65
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3679
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Dobre Miasto
Prawo jazdy: 29 11 1984
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Duster , Tucson 2.0D 4x4
Silnik: 1.0 100KM 2.0D 112KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna

19 Wrz 2018, 09:14

yeti65 napisał(a):optymalny Duster, to benzyna z gazem za ok 50 tys, lub jak ktoś ma taką potrzebę, w miarę tania wersja z napędem 4x4
To jest jedyna sensowna wersja w tym samochodzie tylko chyba przy zasilaniu z LPG nie możesz wybrać napędu 4x4 :)
Cichy77
Forumowicz VIP
 
Posty: 5225
Zdjęcia: 62
Auto: Mam, często zmieniam!
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Nieuważny pieszy i zasada ograniczonego zaufania
    Podobnie jak kierowcy piszący SMS-y i rozmawiający przez telefon w trakcie jazdy narażają się na utratę kontroli nad pojazdem, także i piesi rozproszeni przez rozmowę czy zabawę gadżetami narażają siebie i innych na niebezpieczeństwo. ...