Jaką terenówkę do 40 tys ?

23 Lip 2009, 17:30

Witam wszystkich, znalazłem się na tym forum z powodu chęci kupna samochodu, tylko że jestem "zielony" w kwestia większych samochodów więc proszę Was o pomoc.
Na początek powiem, iż mam przeznaczone na samochód 30-40 tys zł. Nie interesuje mnie jazda po bezdrożach więc szukam raczej szosowej komfortowej terenówki z wyposażeniem. Dodam że miesięcznie robię ok 8-10 tys km więc raczej ekonomicznej ( ale bez przesady,żeby można było również w pedał depnąć). No i może dla jednych śmieszne pytanie dla innych głupie a dla mnie jak najbardziej poważne - benzyna+gaz czy diesel ?

Zastanawiam się nad jeepem grand cherokee z 2004r ? wg mnie estetyka autka jest super jak również wyposażenie ale nie mam pojęcia jaką pojemność wybrać jak również czy nie jest awaryjne.

Z góry dziękuję za pomoc i opinie
Pozdrawiam
pawel1980
Nowicjusz

Miejscowość: łódź

23 Lip 2009, 17:47

pawel1980 napisał(a): Nie interesuje mnie jazda po bezdrożach więc szukam raczej szosowej komfortowej terenówki z wyposażeniem.

takie coś to jest suv :mrgreen:

kiedyś tak sobie przeglądałem grandy i dosć fajnie wypada silnik diesla 2,8 o ile sie nie myle, ten z mercedesa. Spalanie nie za wysokie, w cholere mocy i niutonometrów, no a jak to by Ci było mało to benzol...

aaa i zapomniałbym te 2,8 to nie wiem czy były już w tych latach produkowane, i wystregaj się jak ognia silnków VM, bo gdzie nie zostaną włożone to prędzęj czy później z tamtąd wychodzą :mrgreen:
Jeba* i się nie dać, a wyniki same przyjdą...
Wezyrro
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Wałbrzych/Wrocław

23 Lip 2009, 18:26

dzięki Wezyrro za odp. mi chodzi po głowie coś takiego:
[link do Gratka wygasł]
tylko do tego należy doliczyć cenę instalacji gazowej - 3,5-4 tys ( dziś się dowiadywałem)
poza tym wydaje mi się fajne autko z fajnym wyposażeniem za przyzwoite pieniądze tylko ta pojemność :evil: