Jaki ekonomiczny , w miare mocny samochód z LPG dla młodego do 30 tys.

17 Maj 2016, 16:27

Witam, mam 20 lat i przymierzam się do zakupu mojego pierwszego auta , zbierałem na niego bardzo długo i chciałbym na niego przeznaczyć do 30 tyś. Zależy mi na tym aby miał troche tej mocy pod maską minimum 140 , ale też chciałbym aby był ekonomiczny i dobrze znosił gaz. Na celowniku mam Honde civic VIII generacji z silnikiem 1.8 vtec 140km, podoba mi się też audi a6 c6 z silnikiem 2.4 v6 też lpg lecz ten samochód chyba dużo pali i w stosunku mocy do wagi wychodzi średnio, fajny też jest audi a3 8p 1.6 102km oczywiscie rownież z lpg ale podobno to jest muł. Proszę was o waszę opinie , co byście polecili od siebie dla mnie i co sadzicie o tych autach którymi jestem zainteresowany ? Jestem dosyć zielony w samochodach więc prosze o pomoc. A i autem przewiduje robić około 15 tyś. kilometrów rocznie i autem rodziców jeżdzę 2 lata więc mam jakieś wstępne doświadczenie. Z góry dziękuje wszystkim za pomoc.
piotrek1595
Nowicjusz
 
Posty: 4
Prawo jazdy: 10 08 2013
Przebieg/rok: 11tys. km
Auto: Nie mam

17 Maj 2016, 16:55

Co powiesz na TSkę
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

SAABa
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

MB C-klasa
[link do oferty na Allegro wygasł]


Civic dla młodego fajna opcja, tylko trzeba go pokręcić troszkę żeby frajda była :roll:
Kieł
Stały forumowicz
 
Posty: 2420
Auto: Nie mam

17 Maj 2016, 17:08

Hmm. Saaby mnie nie przekonują , ten mercedes jest nawet spoko tylko bym wybrał w sedanie ponieważ ten tył w coupe jest nie bardzo. Ale ta corolla fajna jest , prawie 200 kucy przy takiej masie robią niezłe wrażenie , tylko jak myślisz jakie ma spalanie i czy nadaje się do gazu?
piotrek1595
Nowicjusz
 
Posty: 4
Prawo jazdy: 10 08 2013
Przebieg/rok: 11tys. km
Auto: Nie mam

17 Maj 2016, 18:45

Jak nie ma wtrysku bezpośredniego to sie nadaje.
Poszukaj tez Lexusa IS300.
noisy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2615