Jaki nowy SUV z salonu w leasing?

05 Kwi 2023, 12:39

Dzień dobry wszystkim,
Noszę się z zakupem SUVa - nowego z salonu (chcę brać leasing).
Chciałbym żeby auto było w miarę pojemne (już pod rodzinę) z bagażnikiem myślę około 600 l min.
Byłem prawe zdecydowany na VW Tiguana Allspace R-Line z wyposażeniem dodatkowym, ale koszt wynosi ok. 280 tysięcy.
Usłyszałem ostatnio, że przy takim wyposażeniu dodatkowym lepiej zdecydować się na półkę aut Premium, które większośc dodatków ma w cenie (np. BMW X3). Co o tym uważacie? Przyznam się, że raczej jestem laikiem jeśli chodzi o auta.
Pozdrawiam
tommy0
Nowicjusz
 
Posty: 4

05 Kwi 2023, 12:59

Podstawowe pytanie - jak długo chcesz tym autem jeździć? Jeśli dłużej niż okres gwarancji to odpuściłbym "premium". Koszty utrzymania nowych, stosunkowo skomplikowanych aut również są "premium".

A co do tego wyposażenia to też poważnie to przemyśl. Często ludzie wywalają po kilkadziesiąt tysięcy na systemy z kosmosu a na co dzień używają wyłącznie absolutnego minimum pokroju klimy, tempomatu i zestawu głośnomówiącego
franccc
Stały forumowicz
 
Posty: 2428
Przebieg/rok: >50tys. km

05 Kwi 2023, 13:45

W Volvo masz teraz dobre warunki na leasing w akcji 105%. Przy 280k zrobisz już fajne XC60. Są wolne sloty produkcyjne tylko trzeba mieć na uwadze że hybrydy z dislem nie będą dostępne w sprzedaży od 2024r.
Szukasz nowego Volvo, pomogę w wyborze modelu, konfiguracji, przy negocjacjach z dealerami. Znajdę dobrą ofertę na auto i finansowanie, bez zobowiązań. Auta do zamówienia i od ręki, demo dealera, używane z sieci dealerskiej Volvo.
Zapraszam na priv.
Rom33
Stały forumowicz
 
Posty: 1566
Zdjęcia: 227
Miejscowość: Wisła
Prawo jazdy: 15 07 1997
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo V50
Silnik: 2.0 D 136KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

05 Kwi 2023, 14:24