Jaki tłumik środkowy i przedni do Audi A6 C6 2.4?

24 Kwi 2023, 20:25

Witam szanowne grono,
W poszukiwaniu odpowiedzi trafiłem do was :)

Mam a6c6 2.4l
Układ wydechowy Kat>zł. Elastyczne>tłumik przedni>tłumik srodkowy>tłumik koncowy

Dziurawe mam złącze elastyczne i tłumiki przednie oraz środkowe obydwa są trójkątne.

Pytanie jakie tlumiki dobrać i co to są za jedne które mam oryg. Zamontowane.

Czy brać przelotkę? Jakąś rozprężający?
Nie znam się wogole na tym a chciał bym za czerpać trochę wiedzy.

Czy dając przelotkę nie zaszkodzę silnikowi? Jak spalanie i reszta układu to zniesie?

Czy powinno być to co jest teraz tam a jak tak to co konkretnie? Może ktoś doradzić?

Numery tych Tłumików to
4F0253211F
4F0253411N
szakalaw
Nowicjusz
 
Posty: 3

25 Kwi 2023, 09:25

Pojedź po prostu do najbliższego warsztatu gdzie wymieniają tłumiki. Tam dobiorą ci właściwe i wymienią.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

25 Kwi 2023, 20:18

MotoAlbercik napisał(a):Pojedź po prostu do najbliższego warsztatu gdzie wymieniają tłumiki. Tam dobiorą ci właściwe i wymienią.


Podziękuję.
Z starym Autem się bujałem po pięciu w mieście.
Jeden tylko był który naprawdę dawał radę.ale zrównali plac z ziemią i zniknął
A teraz:
Leciałem po najlepszych opiniach. Byłem.
I co słyszałem..
Jeden złączek elastycznych nie będzie robić. Może wymienić resztę za 500
Drugi stwierdził że jest o wiele więcej do zrobienia za 1500
Trzeci z top trzech przyjedz Pan, wybierze sobie Pan z magazynu a my zamontujemy..

Kolejny polecany z top opiniami pospawał krzywo i jeden tłumik wystaje bardziej od drugiego a do tego po roku wszystko puściło.

Szczerze.. Odechciało mi się już tych druciarzy.