Jakie 4X4 kupić

Jakie 4X4 kupić

10 Sty 2011, 13:20

Chce kupic samochód typu suv. Który jest najlepszy?
angel01011990
Nowicjusz
 
Posty: 23
Rejestracja: 10 Sty 2011, 12:26
Miejscowość: Łuków

Re: Jakie 4X4 kupić

10 Sty 2011, 13:26

Zróbmy zawody to się przekonamy.
mstrucz
Aktywny
 
Posty: 354
Rejestracja: 24 Maj 2010, 10:21
Miejscowość: Gdynia

Re: Jakie 4X4 kupić

10 Sty 2011, 13:33

przydalyby sie moze wtedy przegrane auta by troche potaniały
angel01011990
Nowicjusz
 
Posty: 23
Rejestracja: 10 Sty 2011, 12:26
Miejscowość: Łuków

Re: Jakie 4X4 kupić

11 Sty 2011, 01:41

angel01011990 napisał(a):Chce kupic samochód typu suv. Który jest najlepszy?


Podaj najpierw swoje wymagania i wymień auta które najbardziej cię interesują.
Pozdrawiam,
Artek
ArteK
Forum Samochodowe
 
Posty: 4646
Zdjęcia: 11020
Rejestracja: 08 Mar 2006, 20:21
Miejscowość: Warszawa
Prawo jazdy od: 12 12 1996
Przebieg/rok: 23tys. km
Auto: Toyota Yaris, Grand Voyager
Silnik: 1.3 VVTi, 3.3 V6
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

Re: Jakie 4X4 kupić

11 Sty 2011, 20:48

najlepiej rav4
angel01011990
Nowicjusz
 
Posty: 23
Rejestracja: 10 Sty 2011, 12:26
Miejscowość: Łuków

Re: Jakie 4X4 kupić

11 Sty 2011, 22:42

Rav4 będzie droga niezbyt na nie utwardzone,pomyśl może o czymś innym a młodszym ale to tylko rada pozdrawiam.
jurek62
Początkujący
 
Posty: 141
Rejestracja: 06 Sty 2009, 19:53
Miejscowość: warszawa ząbki
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Nowe tablice rejestracyjne do 2020 roku dla samochodów elektrycznych Nowe tablice rejestracyjne do 2020 roku dla samochodów elektrycznych
    Ministerstwo podało że od przyszłego roku będą nowe tablice rejestracyjne dla samochodów elektrycznych. Chodzi o to żeby z daleka można było odróżnić taki w 100% elektryczny pojazd od innego np. hybrydowego. ...
    [E] Audi A6 3,0TDI / BMW 530d / Merc E320CDI / Volvo S80 2,4 D5 [E] Audi A6 3,0TDI / BMW 530d / Merc E320CDI / Volvo S80 2,4 D5
    Podstawowe kryteria zestawienia: - limuzyna segmentu E - diesel o mocy ok. 200KM - skrzynia automatyczna Wytypowane modele do zestawienia: - Audi A6 C6 3,0 TDI - 225KM - BMW 530d e60 - 218KM - Mercedes E 320 CDI w211 - 204KM ...

  • Re: Jakie 4X4 kupić

    12 Sty 2011, 00:56

    angel01011990 napisał(a):najlepiej rav4


    A jaka kwotę masz do wydania na takie auto?
    W RAV4 do 2005 roku masz stały napęd na cztery koła i to jest plusem. Natomiast minusem dużym jest brak możliwości wyłączenia kontroli trakcji (czasem by się przydało szczególnie w zimie :))
    Pozdrawiam,
    Artek
    ArteK
    Forum Samochodowe
     
    Posty: 4646
    Zdjęcia: 11020
    Rejestracja: 08 Mar 2006, 20:21
    Miejscowość: Warszawa
    Prawo jazdy od: 12 12 1996
    Przebieg/rok: 23tys. km
    Auto: Toyota Yaris, Grand Voyager
    Silnik: 1.3 VVTi, 3.3 V6
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2008

    Re: Jakie 4X4 kupić

    13 Sty 2011, 11:50

    35 -40 tys moge wydac na samochod i wlasnie bardzo spodobala mi sie ravka ale czy toyota to jest dobry wybor :?:
    angel01011990
    Nowicjusz
     
    Posty: 23
    Rejestracja: 10 Sty 2011, 12:26
    Miejscowość: Łuków

    Re: Jakie 4X4 kupić

    13 Sty 2011, 13:48

    ArteK napisał(a):
    angel01011990 napisał(a):najlepiej rav4


    A jaka kwotę masz do wydania na takie auto?
    W RAV4 do 2005 roku masz stały napęd na cztery koła i to jest plusem. Natomiast minusem dużym jest brak możliwości wyłączenia kontroli trakcji (czasem by się przydało szczególnie w zimie :))
    każda Rav4 ma stały napęd na4 koła od 2005 jest zmiana realizacji napędu i brak możliwości zblokowania międzyosiówki
    Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
    pocieszny
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 6643
    Zdjęcia: 1
    Rejestracja: 03 Wrz 2009, 22:40
    Miejscowość: z błota ;)

    Re: Jakie 4X4 kupić

    13 Sty 2011, 14:23

    No nie każda, obecne i poprzednie wersje benzynówki 1,8 i chyba tez 2,0 z USA mają napęd tylko na przód (2,0 opcjonalnie).
    mstrucz
    Aktywny
     
    Posty: 354
    Rejestracja: 24 Maj 2010, 10:21
    Miejscowość: Gdynia

    Re: Jakie 4X4 kupić

    13 Sty 2011, 15:41

    tia tylko rozmawiamy o autach 4x4? więc stały to z centralnym dyfrem a reszta to z dołącznym przodem lub tyłem,
    ale ok mój błąd w złym rozumowaniu :oops:
    te z USA z napędem na 1 oś to zwykle V6 z oznaczeniem sport, choć możliwość konfiguracji była z każdym silnikiem :wink:
    choć osobiście jeszcze nie tytkałem tej Ravki :mrgreen: na szczęście :mrgreen:
    a co do tego który najlepszy?
    mając do wyboru nowszą Rav i na przykłąd starszego MLa nawet bym na Ravke nie popatrzył :wink:
    Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
    pocieszny
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 6643
    Zdjęcia: 1
    Rejestracja: 03 Wrz 2009, 22:40
    Miejscowość: z błota ;)

    Re: Jakie 4X4 kupić

    13 Sty 2011, 20:32

    Taki 270CDI już by ogarniał temat :mrgreen:
    Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
    Jogi4x4
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1909
    Rejestracja: 21 Gru 2009, 12:40
    Miejscowość: PZL
    Przebieg/rok: >50tys. km
    Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
    Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
    Paliwo: Diesel
    Skrzynia biegów: Manualna

    Re: Jakie 4X4 kupić

    13 Sty 2011, 21:14

    pozwolę się wtrącić skoro spece w dziale 4x4, i to niebulwarowi
    jak to nie mozna wyłaczyć kontroli trakcji ?? bo guzika w pilocie nie ma ?
    czy dostęp zamurowany ? czy Ravka to auto tylko dla białych kolnierzyków?

    jak w 95-98 latach Volvo demonstrowało zalety Abs w "850" i innych na torze pod Poznaniem-
    to potrafiono ABS i trakcję wyłaczyć paroma ruchami , :wink:
    i Tomi Makinen pokazywał jak się auto kreci na zlanym wodą torze :twisted:
    więc myślę,że i TC można wyłączyć, tylko trzeba wiedzieć jak :cool: skoro sie za to /guzik/ nie zapłaciło fabryce i dilerowi -
    lub żeby bezmózgowcy sie od razu nie pozabijali
    przyjacielscy sąsiedzi ??? zakłamani agresorzy, mija 75 lat od ciosu w plecy - im sie znów marzy wypad w Europę , nawet jakby miały zginąć tysiące podwładnych, nieważne wyśle się następnych
    sympatyk
    Zaawansowany
     
    Posty: 878
    Rejestracja: 08 Cze 2010, 18:09
    Miejscowość: na skraju grodu
    Prawo jazdy od: 15 09 1976
    Przebieg/rok: 20tys. km
    Auto: Freelander e picc. scuderia
    Silnik: Otto 95÷121
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Skrzynia biegów: Manualna

    Re: Jakie 4X4 kupić

    13 Sty 2011, 21:51

    wiesz tu nie chodzi o wyłączenie TC, jeśli w nowej ravce skasujesz TC to tak na prawde stracisz możliwość jazdy 4x4
    bo centralny i jego "blokada" jest oparty właśnie na TC, jak ukilisz TC to tzw dupa blada, głupie bo głupie ale cóż :mrgreen:
    z drugiej strony ten TC nie jest strasznie nachalny i da się z nim żyć, co nie zmienia faktu że SUVy są do dupy :twisted:

    ale tenże TC da się oszukać :mrgreen:
    co do MLa to w nim da się TC całkowicie wyłączyć :wink:
    Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
    pocieszny
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 6643
    Zdjęcia: 1
    Rejestracja: 03 Wrz 2009, 22:40
    Miejscowość: z błota ;)

    Re: Jakie 4X4 kupić

    13 Sty 2011, 22:19

    Witam
    Jak załozyciel tematu dorzuci z 5k Pln do tej kwoty to zaproponuje CR-V z I-CTDI.
    To także SUV więc prawdziwy teren omijamy dookoła, prowadzi sie jak "naprawdę dobra" osobówka, a coś takiego jak wy-krzyż raczej nie istnieje ale i nie podpiera sie lusterkami na zakrętach jest raczej twarda.. ;)
    Ja używam auta do holowania przyczepy kempingowej w w tym sprawdza sie doskonale, i w zimę jest miło..;).
    Przez błotko przejedzie po trawie w górach na kempingu także, nie ma z przyczepą o DMC1300 problemu a i jak trzeba kampera DMC 3,5tony z "błota" na kempingu wyciągnie.
    Jak wolno ktoś jeździ to w trasie i w 6l/100 się wyrobi w mieście 8 połknie.
    Diesel jest tylko w CR-V II poliftowym 2.2 I-CDTi 340NM 140KM jest tam VSA więc dołączanie odbywa sie bezproblemowo za pomocą pomp załączających sprzęgło przy tylnym dyferencjale, nie można samemu nic włączyć ale i nigdy nie odczułem aby była taka potrzeba.
    Nie ma reduktora ale i przy tej mocy, wadze auta(1550kg) nie ma naprawdę takiej potrzeby nawet przy ciężkiej przyczepie.
    Jest także wyłącznik całej trakcji VSA OFF( w instrukcji pisze że w grząskim terenie należy go wcisnąć)i rzeczywiście jak auto sie kopie to trakcja nie przeszkadza wtedy z odejmowaniem gazu .
    Auto jest można powiedzieć bardzo dynamiczne 10s do setki i V max około 200km/h, tanie w eksploatacji ( całe 4x4 to wymiana co 40kkm płynu 1.1l w tylnym dyferencjale)
    dodam jeszcze , że zajmuje czołowe miejsca w rankingach niezawodności i potwierdzam że nie jest to raczej przypadek.
    Pozdrawiam.
    Pozdrawiam.
    przemo.d
    Początkujący
     
    Posty: 56
    Rejestracja: 12 Sty 2011, 17:56
    Miejscowość: Polska