blueeska napisał(a):chodzi mi o roczniki 2006 i młodsze
podobno auta na ramie sztywnej są bardziej bezpieczniejsze choc wiadomo ze bardziej w niej trzęsie... potrzebny i na teren i na asfalt
ale nie suv bo maja zawieszenie samonośne
błądzisz i to mocno
rama ma niewiele wspólnego z prowadzeniem, ten samochód bedzie się do dupy prowadził zawsze z powodu punktu ciężkości
trzęsienie zależne jest od zawieszenia i rama nie ma tu nic do rzeczy, rame srosuje się gdy chcemy usztywnić nadwozie samochodu (większa ładowność, wytrzymałość na skręcanie nadwozia, wytrzymałość wzdłużna i poprzeczna, większe DMC przyczepy holowanej)
zawieszenie niezależne nają również terenówki, na sztywnych mostach to zosataje
Nissan Patrol, Mercedes G, Defender, Uazy, Jimny, Bronco, Wrangler,
ale panie do wszystkiego sie nie da, zawieszenie na sztywnych mostach będzie gorsze na drodze ale bardziej idiotoodporne w terenie, zawieszenie niezależne da większy komfort i bezpieczeństwo na drodze kosztem wykrzyżu i trwałości,
i 2 sprawa co dla ciebie jest teren
bo wiesz dla jednego terenem jest polna droga a dla innego coś takiego
osoby o słabym przyswajaniu łaciny dźwięk sobie wyłączcie
[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
BTW co to jest zawieszenie samonośne