Jakie auto 4x4 kupić

21 Kwi 2010, 16:23

Dorzuć do stawki Troopera


Łukasz zerknij na GG
Niech moc i moment obrotowy będą z Wami
croochy
Początkujący
 
Posty: 223
Miejscowość: Lublin/Cyców

21 Kwi 2010, 18:00

croochy napisał(a):Łukasz zerknij na GG
w domu dopiero w robocie niestety nie posiadam
rzuć PW tu albo na rajdach
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

05 Maj 2010, 14:47

poszukaj jakiegoś land rovera albo jeepa cherokee
Ostatnio edytowany przez sebastian43210, 10 Maj 2010, 23:10, edytowano w sumie 1 raz
sebastian
sebastian43210
Początkujący
 
Posty: 64
Miejscowość: warszawa

25 Maj 2010, 09:21

Witam wszystkich, przymierzam się do zakupu jakiegoś auta które sprawdzi się w terenie (nie do profesjonalnych przepraw) osobiście jestem za Pajero II ale niektórzy namawiają mnie na Pajero I i to jest właśnie moje pytanie które Pajero wybrać osobiście wolałbym II bo jest jakieś takie "nowsze" :wink: po zakupie chciałbym poddać je lekkim modyfikacją a mianowicie podnieść zawieszenie no i oczywiście zmienić opony :cool: co radzicie I czy II ? tylko szybko bo chciałbym już coś kupić...

pozdrawiam
tomcios
Nowicjusz
 
Posty: 2
Miejscowość: Lipnica Mała

25 Maj 2010, 09:39

I zawieszenie przednie IFS tylne resory (koniec produkcji na spręźyny w V6)
II przód IFS tył sprężyny
wszystko zależy od funduszu jakim dysponyjesz poniżej 16 KPLN łdnej II nie kupisz (z całą ramą :mrgreen: ) rama to ogólnie najsłabszy element misia, silniki są bardzo fajne, mało awaryjne, w jedynce dostępny reduktor wyłącznie ES w 2 ES lub SS w II generacji dostępna blokada 100% tylnego dyfra,
ogólnie II lepsza ale droższa, wszystko zależy od tego co chcesz tak na prawde z tego samochodu robić, podnoszenie misia to trudna operacja (IFS ma swoje ograniczenia) zostaje lift na budzie (max 5cm bez makabrycznych przeróbek) ale oponki 33x10,5x15 da się na delikatnym lifcie upchać :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

27 Maj 2010, 11:12

Więc decyzaj zapadła w sobotę jadę po Pajero II :mrgreen: nurtuje mnie teraz pytanie odnośnie jakie opony więc idę przekopać forum bo nie chce zaśmiecać tego tematu chyba że ktoś ma jakieś sugestie to bardzo proszę :wink: na PW

pozdrawiam
tomcios
Nowicjusz
 
Posty: 2
Miejscowość: Lipnica Mała

27 Maj 2010, 14:03

ja proponuje jakieś okrągłe i gumowe :mrgreen:
Niech moc i moment obrotowy będą z Wami
croochy
Początkujący
 
Posty: 223
Miejscowość: Lublin/Cyców

27 Maj 2010, 18:58

croochy napisał(a):ja proponuje jakieś okrągłe i gumowe :mrgreen:
nie zapominaj mają być czarne i z białymi napisami

:mrgreen:

tak na poważnie w standardzie wejdzie max 31x10,5 zależy co zamierzas autem robić ale jak zamierzasz choć troche poofroudzić to kup MTki
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

28 Maj 2010, 06:52

masz coś do białych napisów? :evil: :mrgreen:
Niech moc i moment obrotowy będą z Wami
croochy
Początkujący
 
Posty: 223
Miejscowość: Lublin/Cyców

28 Maj 2010, 08:02

moje sie czasem niebieskie robią :evil:


:mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

22 Cze 2010, 16:20

Witam,
przeczytałam na forum chyba wszystko odnośnie porad tyczących zakupu terenówki i dalej nie wiem nic.
Sporo postów jest pisanych swoistym samochodowym slangiem, a ja niestety na nim się nie znam, na samochodach zbytnio też nie.

Wiem natomiast, że potrzebuję auta do jazdy po drodze - dziurawej i z koleinami, kamienistej, w górach i po asfalcie.
Wpadła mi w oko Kia Retona, ale czy dobrze :roll: , trochę mnie martwi uwaga, że buja na zakrętach, strasznie tego nie lubię :oops:,
a droga, którą będę pokonywać pełna zakrętów :sad:

Cena ma dla mnie znaczenie pierwszorzędne, a ta Retona nie jest droga.

Poprzednio myślałam, o Fronterze, ale stwierdziłam, że za dużo pali. Nie wiem , czy aby nie mam wygórowanych założeń :???: :smile:

Co wobec tego poradzą mi znawcy terenówek :?:
jkr50
Nowicjusz
 
Posty: 3
Miejscowość: Polska wschodnia

23 Cze 2010, 06:44

jeśli szukasz terenówki bądź SUVa to każdy będzie bujał i każdy dużo palił... ot tym się płaci za właściwości jezdne w terenie :wink:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

23 Cze 2010, 07:37

Ale w sumie terenówka tez może być tania w eksploatacji z instalacją gazową :wink:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

23 Cze 2010, 07:59

w porównaniu do osobówki?? nigdy :wink:
im sobie kolega szybciej zda z tego sprawe tym lepiej i mniej będzie rozczarowań,
nie ma terenówek które palą poniżej 12 litrów LPG albo 9 litrów ON (abstrahując od samuraja bo mówimy o minimalnym komforcie :mrgreen: )

a jeśli mówimy o większych samochodach niż witara (typu Pajero czy trooper) to 10-12 lirtów ON lub 15-16 litrów LPG będzie codziennością
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

23 Cze 2010, 08:21

pocieszny napisał(a):w porównaniu do osobówki?? nigdy :wink:
im sobie kolega szybciej zda z tego sprawe tym lepiej i mniej będzie rozczarowań,
nie ma terenówek które palą poniżej 12 litrów LPG albo 9 litrów ON (abstrahując od samuraja bo mówimy o minimalnym komforcie :mrgreen: )

a jeśli mówimy o większych samochodach niż witara (typu Pajero czy trooper) to 10-12 lirtów ON lub 15-16 litrów LPG będzie codziennością

Ja nie porównywałem do osobówki tylko mówię że jak się za za gazuje terenówkę to nie jest ona tak droga w eksploatacji :wink:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997