Jakie auto do około 7k?

10 Paź 2010, 15:52

Witam! :)
Jestem początkującym kierowcą, chciałbym zainwestować w pierwsze w moim zyciu autko. Do wydania będe miał około 7tyś złotych.

Przyznam, ze nie bardzo mam jakąś wizję, więc prosiłbym o propozycję. Może civic? Mazda 323f? Audi 80? Lanos?

Szukam czegoś względnie znośnego wizualnie, w miarę taniego w utrzymaniu.
Co moglibyście polecic?

Pozdrawiam :)
novy154
Początkujący
 
Posty: 54
Miejscowość: Myszków

10 Paź 2010, 16:58

Jeśli ma być tanie w utrzymaniu to Lanos tylko z lpg.Ja osobiście w tej kwocie skłaniał bym sie ku Mazdzie 323F BA.
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

10 Paź 2010, 17:00

Bardzo mi się ta mazda podoba.
Ale jak wygląda kwestia z awaryjnością, dostępem do części? Ile takie coś pali po mieście/ w trasie?
novy154
Początkujący
 
Posty: 54
Miejscowość: Myszków

10 Paź 2010, 17:08

Jeśli trafisz na uszanowany egzemplarz to tam praktycznie nie ma sie co psuć.Pewnie słyszałes że do japonców są drogie części,otóż to błąd bo ceny są wmiare przystępne dla naszego portfela (ogólnie to nie ma tragedi) a części w dzisiejszych czasach są łatwo dostepne.A co do spalania to 323F z takim silnikiem jak w linku (czyli 1.5) w mieście zadowoli się 9-10l a w trasie jakieś 7l.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

10 Paź 2010, 17:11

No to jeszcze kilka pytań: