Jakie auto kupic do 15 tys??

18 Lip 2010, 08:54

Witam:) mam zamiar kupic auto do 15 tys zł i niewiem jakie. napewno ma to byc sedan,niekoniecznie diesel bo benzynka tez moze byc,napewno klima bo to moim zdaniem jest rzecz konieczna i to chyba wszystko pozdrawiam i dzieki
cyc
Początkujący
 
Posty: 151
Miejscowość: rybnik

18 Lip 2010, 10:05

Mitsubishi Carisma
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Dragus
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 129
Miejscowość: ..:>>.?

18 Lip 2010, 15:08

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do oferty na Allegro wygasł]
Konsar008
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 95
Miejscowość: Północ

18 Lip 2010, 23:35

Określ się jakim kierowcą jesteś i czego oczekujesz od auta.

Na pierwszy rzut daję dośc ryzykowne propozycję, jednak mnie osobiście ujmujące.

Laguna II dCi
Mondeo mk3 raczej TDDI
Omega B FL V6+LPG
jacek04
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 153
Miejscowość: Kłodzko

19 Lip 2010, 16:36

jestem młodym kierowca mam 21 lat i chciałbym samochod do poruszania sie na codzien. najbardziej jak by był w sedanie bo chodzi mi głównie o wyglad
cyc
Początkujący
 
Posty: 151
Miejscowość: rybnik

19 Lip 2010, 16:51

To ja polecam Peuguot 406. Oprocz tego ze ladnie sie prezentuje i posiada troche bajerów (w tym klima) to jest niedrogi.

[center]Zdjęcie[/center]
młody_driver-19
Nowicjusz
 
Posty: 4
Miejscowość: s-dzin

19 Lip 2010, 16:56

a jak z awaryjnascia tego peugota??
cyc
Początkujący
 
Posty: 151
Miejscowość: rybnik

19 Lip 2010, 17:11