REKLAMA
to teraz tak, załóżmy, że jedziesz ze znajomymi na rowerowy trip, powiedzmy 100km. Kto mniej się zmęczy - Ty na składaku z elektrycznym wsparciem, czy kolega na rowerze crossowym/trekkingowym/gravelowym z kołami 28 czy 29 cali? No więc właśniedemirbiras napisał(a):Serio uważasz że 2-litrowy słaby silnik, który nie ma czym jechać z V biegową skrzynią mając przy 130 km/h z 3 tys obrotów będzie ekonomiczny na trasie? w którym miejscu?
Średnie spalanie 1,0 TSI ok 7/100, a 2,0 - 9/100
i tak 1,0 będzie lepszy w drodze po mleko, bo przy 2,0 w Octavii I to szkoda zabawy na odpalanie auta, który będzie palił 12/100
Pewnych rzeczy się nie przeskoczy, starego typu silnik, wolnossący, toporny, z małą mocą i gdzie tu ekonomia?
Fizyki się nie oszuka. Mała turbawka przy dużym obciążeniu nie spali tak mało, jak ma to miejsce w katalogu producenta.