Skoda Fabia III Kombi 1.2 2016

05 Lis 2020, 17:31

Witam drogich forumowiczów.
Trafiła mi się okazja zakupu używanej Skody Fabii z przebiegiem 160 tysięcy.
Dokładnie ten sam model jak tutaj, tylko czarny:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Byłbym w stanie zdobyć ten samochód za 20.000.

Obawiam się jednak tego sporego przebiegu przy instalacji benzyna plus LPG. W związku z tym, że jestem zielony w temacie aut, nie wiem też na jakie inne aspekty zwrócić uwagę.

Czy macie jakieś opinie na temat tego modelu o takim przebiegu? Na co powinienem zwrócić szczególną uwagę?
wirri
Obserwowany

06 Lis 2020, 14:33

Na Twoim miejscu zastanowiłbym się nad 2 generacją za ~20k z 1,4 mpi i do tego gaz,
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Na linku powyżej spory przebieg, jakiś przedstawiciel czy uber jeździł chyba, no i cena nie jest przypadkowa a Ty chcesz za jeszcze mniej kupować, takie Fabie III z tsi średnio to w okolicy 30k chodzą.
Akurat Fabia to takie auto że wg mnie z takim sporym przebiegiem po tak krótkim czasie nie ma sensu brać.
demirbiras
Zaawansowany

Prawo jazdy: 14 08 2009
Przebieg/rok: 12tys. km
Auto: Astra H
Silnik: 1,8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

06 Lis 2020, 15:13

Hej,
Dzięki na początku za zainteresowanie tematem i odpowiedź. Trochę doprecyzuje, przepraszam, że nie zrobiłem tego odrazu.

Auto mam szanse kupić od firmy w której pracuje. Jako, że jestem pracownikiem dostanę sporo taniej niż będzie wystawione (wystawić chcą za 25 a mi dać za 21). Tą ofertę wysłałem, bo jest praktycznie taki sam przebieg, wyposażenie i rocznik. Wiem też kto jeździł autem - chłopak dbał dlatego na zewnątrz nie ma praktycznie śladów użytkowania (głównie długie trasy do klientów po całej Polsce). Nie było też wypadku i mam pewność że licznik jest taki jak podane (160k).
wirri
Obserwowany

06 Lis 2020, 21:58

Jak pewny, a auto jako ogół Ci pasuje, to bierz
mike
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk