Jakie kombi za ok 50tyś

jakie kombi za ok 50tyś

27 Lut 2013, 19:02

witam wszystkiech,
nosze sie z zamiarem kupna samochodu kombi za ok 50-60tys w tym ze 60 to juz jest max maxów wiec tak w okolicach 50 :)
drugie dziecko w drodze wiec czas pomyslec o czyms wiekszym, poza tym prowadze własną firme no pare rzeczy tez trzeba czasem przewieść wiec zalezy mi na tym aby autko było mozliwie jak najbardziej pakowne ale i przy tym dosyć dynamiczne. szukam czegos do 2.0L bo powyżej tego ubezpieczenia są dosyc drogie.
bardzo prosibym o porade co dobrego kupic mozlwie jakie auta są najmniej awaryjne co polecicie a co z całą pewnościa odradzacie
szukam równiez czegos z małym przebiegiem bo nie ukrywam ze autko za taka kase kupuje juz na dłuzej
serdecznie dziękuje za ewentualne porady i opinie
pozdrawiam
Szymon
szymon1983
Nowicjusz
 
Posty: 5
Rejestracja: 27 Lut 2013, 18:52
Prawo jazdy od: 01 08 2001
Auto: audi
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

Re: jakie kombi za ok 50tyś

27 Lut 2013, 19:06

Audi A4 B7 1.9 TDI 116 KM
Alfa Romeo 159 1.9 JTDM 16v
VW Passat B6 1.9 TDI
Ford Mondeo 2.0 TDCI
Opel Insignia 2.0 CDTI
Wszystkie oczywiście w kombi.
maniek1986
Aktywny
 
Posty: 386
Zdjęcia: 4
Rejestracja: 23 Lut 2013, 03:40
Prawo jazdy od: 28 11 2004
Przebieg/rok: 16tys. km
Auto: VW Golf 6, SEAT Leon 3 FR
Silnik: 1.4, 1.4 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2015

Re: jakie kombi za ok 50tyś

27 Lut 2013, 19:19

dzieki bardzo,
zastanawiałem sie własnie nad audi mondeo lub insignia
jakies opinie na temat tych autek moze? z tego co ja widziałem to inignia raczej awaryjan jest?
pozdrawiam
szymon1983
Nowicjusz
 
Posty: 5
Rejestracja: 27 Lut 2013, 18:52
Prawo jazdy od: 01 08 2001
Auto: audi
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

Re: jakie kombi za ok 50tyś

27 Lut 2013, 19:44

Nie wiem jak z awaryjnością tych aut, ale znajomy ma takie Audi, przebieg coś koło 240 tys. km. i auto jeździ i wygląda świetnie. Ponadto zrobił mu jakieś 2 lata temu małego wirusa na 140 KM. Drugi znajomy ma astrę III z silnikiem 1.7 CDTI i masakra. Wartośc napraw w ciągu roku przekroczyła wartośc auta. Auto z 2008 roku kupione i serwisowane przez 2 lata w serwisie w PL. Po odebraniu zawsze mówi, że już tyle wsadził w to auto, że nie opłaca mu się go sprzedawac, gdyż już wszystko co miało się zepsuc to się zepsuło. Jednak po kilku tygodniach znowu coś zawsze mi się tam psuje :/. Choc może trafił na taki pechowy egzemplarz. Auto ma cos koło 170 tys pewnego przebiegu.
maniek1986
Aktywny
 
Posty: 386
Zdjęcia: 4
Rejestracja: 23 Lut 2013, 03:40
Prawo jazdy od: 28 11 2004
Przebieg/rok: 16tys. km
Auto: VW Golf 6, SEAT Leon 3 FR
Silnik: 1.4, 1.4 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2015

Re: jakie kombi za ok 50tyś

27 Lut 2013, 19:53

mysle oczywiscie o jak najmniejszym przebiegu i jak najmłodszym wozidełku bo tak jak wspomniałem kupuje autko na co najmniej ładnych pare latek wiec przebiego typu 240tys odpadaja :)
szymon1983
Nowicjusz
 
Posty: 5
Rejestracja: 27 Lut 2013, 18:52
Prawo jazdy od: 01 08 2001
Auto: audi
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

Re: jakie kombi za ok 50tyś

27 Lut 2013, 20:11

audi a6 c6 3.0 tdi, wiem ze mialo byc do 2 litrow ale samochod swietny, dynamiczny, pakowny wiem bo tata posiada :D za 50/60 tys kupisz nowego z salonu chevo cruza kombi
czempion
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 296
Rejestracja: 05 Sty 2013, 15:03
Prawo jazdy od: 17 09 2012
Auto: ford mondeo
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Liście na drogach, częstsze opady deszczu, krótsze dni, mgły Liście na drogach, częstsze opady deszczu, krótsze dni, mgły
    Zmiana pory roku wymaga od kierowców dostosowania do nowych warunków jazdy. Wyzwania dla prowadzących auta związane z jesienią to m.in. liście na drogach, częstsze opady deszczu, krótsze dni, mgły. Pamiętajmy ...
    Elektryczny autobus BYD kursuje w Warszawie Elektryczny autobus BYD kursuje w Warszawie
    W pełni elektryczny autobus BYD K9 kursuje już w stolicy. Miejskie Zakłady Autobusowe testują ekologiczny autobus chińskiej firmy BYD (Build Your Dreams) aż do 18 czerwca. Autobus kursuje na linii 222 przebiegającej przez ...

  • Re: jakie kombi za ok 50tyś

    28 Lut 2013, 00:52

    duże i pakowne hmm może S Max od Forda, wygodne świetne auto. Nie ja je posiadam lecz brat, nie narzeka jedynie że czasami zamuli i trzeba zredukować ale to Van. Co do awaryjności od 2 lat nic nie padło jedyne wizyty w warsztacie to te podstawowe no 2 razy był dodatkowo bo lusterko zbiło się i coś jeszcze ale to takie kosmetyczne sprawy. Auto świetnie się prowadzi, siedzisz wysoko i wygodnie. Dla kobiet spodoba się ten model, a do 50-60k spokojnie go dorwiesz. Pytanie brzmi czy się spodoba.
    speedymann
    Nowicjusz
     
    Posty: 16
    Rejestracja: 24 Lut 2013, 09:37
    Auto: Nie mam

    Re: jakie kombi za ok 50tyś

    28 Lut 2013, 22:06

    a kolega BMW rozwazales??za 50 tysi kupisz konkretna wersje np seria 3
    nieznany
    Nowicjusz
     
    Posty: 6
    Rejestracja: 01 Lut 2013, 20:06
    Auto: nie ma

    Re: jakie kombi za ok 50tyś

    28 Lut 2013, 22:38

    Ford Focus może coś takiego [link wygasł]
    sterngre
    Nowicjusz
     
    Posty: 44
    Rejestracja: 11 Sty 2013, 13:30
    Prawo jazdy od: 01 04 1997
    Przebieg/rok: >50tys. km
    Auto: BMW
    Silnik: 2000
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sport/Coupe
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2008

    Re: jakie kombi za ok 50tyś

    01 Mar 2013, 19:52

    czego to ja nie rozwazałem :)
    bmw fajne tylko chyba troche małe jak na 4 osobowa rodzine i tak jak pisałem handluje karmami i akcesoriami wiec trzeba tez to przewozic
    szymon1983
    Nowicjusz
     
    Posty: 5
    Rejestracja: 27 Lut 2013, 18:52
    Prawo jazdy od: 01 08 2001
    Auto: audi
    Silnik: 1.6
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2000

    Re: jakie kombi za ok 50tyś

    01 Mar 2013, 22:27

    [link wygasł]
    Killaz
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 1323
    Zdjęcia: 5
    Rejestracja: 05 Sie 2008, 13:01
    Prawo jazdy od: 09 06 2013
    Auto: brak

    Re: jakie kombi za ok 50tyś

    01 Mar 2013, 22:46

    Rom33
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1082
    Rejestracja: 20 Lut 2012, 01:03
    Miejscowość: Wisła
    Prawo jazdy od: 15 07 1997
    Przebieg/rok: 20tys. km
    Auto: Volvo V50
    Silnik: 2.0 D 136KM
    Paliwo: Diesel
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2008
     
    • Warto przeczytać
    • passat b5 german style
      Tuning Mazda, przezentacja, dym, woda
      S2020005
      Subaru Impreza STI