JAKIE KUPIC RADIO ??

JAKIE KUPIC RADIO ??

16 Wrz 2006, 16:38

HEY !! mam pytanko jakie kupic radiko zeby milo MP3 itp i bylo w dobrej i rosoej cenie
z gory dzieki i pozdrawiam
piszcze propozycjie :) :) :lol: :) :D
SZYMQ
Nowicjusz
 
Posty: 8
Rejestracja: 21 Sie 2006, 19:52

Re: JAKIE KUPIC RADIO ??

16 Wrz 2006, 21:21

Witam,
Miałem ostatnio KENWOOD'a na mp3 całkiem fajnie grało i cena cakiem rozsądna około 600zl za uzywane miało tylko rok czasu...
Pozdro. Kacper
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 5168
Zdjęcia: 3307
Rejestracja: 19 Maj 2006, 23:41
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy od: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

Re: JAKIE KUPIC RADIO ??

16 Wrz 2006, 22:21

ja bym proponował zakupić PIONEERA,to są klasowe radyjka i fajnie śmigają :D
pozdro 8)
Nie ma głupich pytań tylko są głupie odpowiedzi
grzestv
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 755
Rejestracja: 23 Kwi 2006, 20:59
Miejscowość: okolice Warszawy
Auto: nie mam

Re: JAKIE KUPIC RADIO ??

17 Wrz 2006, 14:34

A co byslicie a radiach co posiadaja wejscie usb i wejscie na karty pamieci ??
czy warto kupic takie cudo technologi :lol: :lol: ??

PS.
podawajcie model proponowanego radia :)
SZYMQ
Nowicjusz
 
Posty: 8
Rejestracja: 21 Sie 2006, 19:52

Re: JAKIE KUPIC RADIO ??

17 Wrz 2006, 19:18

SZYMQ napisał(a):A co byslicie a radiach co posiadaja wejscie usb i wejscie na karty pamieci ??
czy warto kupic takie cudo technologi :lol: :lol: ??

Czy warto hm...? To napewno jest wygodne bo nagrywasz w domu np. mp3 wsiadasz do auta podłączasz pamieć USB i słuchasz szybkie i wygodne ale czy aż takie praktyczne to nie wiem ;)
Pozdrawiam,
Artek
ArteK
Forum Samochodowe
 
Posty: 4433
Zdjęcia: 10202
Rejestracja: 08 Mar 2006, 21:21
Miejscowość: Warszawa
Prawo jazdy od: 12 12 1996
Przebieg/rok: 23tys. km
Auto: Toyota Yaris, Grand Voyager
Silnik: 1.3 VVTi, 3.3 V6
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Na przejeździe pierwszeństwo ma zawsze pociąg! Na przejeździe pierwszeństwo ma zawsze pociąg!
    Podróżując samochodem często na naszej drodze napotykamy na przejazdy kolejowe, czyli skrzyżowania torów kolejowych z drogami publicznymi. W Polsce na 380 tys. km dróg publicznych, występuje 15 867 przejazdów ...
    Jak jeździć bezpiecznie samochodem w nocy? Jak jeździć bezpiecznie samochodem w nocy?
    Jazda samochodem w nocy jest wyzwaniem nawet dla doświadczonych kierowców. Oprócz ograniczonego pola widzenia, kierowca musi poradzić sobie ze zmęczeniem, sennością oraz oślepiającymi światłami innych samochodów ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Myjnia bikini, dziewczyny, carwash, 27
      Wnętrze Volvo XC90
      Lexus IS Sriracha, bok
      Aston Martin DBS, bok