Kadett tylko na benzynie

22 Paź 2007, 22:53

mam opla kadeta 2.0Gsi.instalacja działała dobrze a jednak.przy obrotach około 2000 przechodził na gaz.przegazówka do 2000 i niby jest na gazie.okazuje sie ze auto nie chodzi na gazie tylko na benzynie.po odłączeniu przewodów od elektrozaworu gazu powinno zgasnąć a tu bez zadnego zadławienia nadal silnik chodzi.na przełączniku benzyna-gaz swiecą sie diody od gazu a jednak chodzi na benzynie.co to moze być?instalacja Roxer,emulator Stefanelli.może to jakiś tylko bezpiecznik lub przerwa w układzie elektrycznym?mógł wysiąść komputer gazowy?a może to tylko elektrozawór?z góry dzieki za pomoc
chicken19
Zaawansowany
 
Posty: 554

23 Paź 2007, 01:12

Sprawdz bezpieczniki gazowe - mogą być dwa.Jeden bezpiecznik jest do komputerka - dlatego świecą się kontrolki ,a drugi jest na elektrozawory.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

23 Paź 2007, 09:01

sprawdze jak tylko odbiore go z warsztatu.podpowiedz mi jeszcze gdzie znajde te bezpieczniki?szukać w komorze silnika na przewodach? czy w skrzynce bezpieczników w środku?
chicken19
Zaawansowany
 
Posty: 554

23 Paź 2007, 10:16

:D Bezpieczniki instalacji gazowej są zwykle na przewodach w komorze silnika.
fordon
 

23 Paź 2007, 10:23

wiec nie bedzie problemu ze znalezieniem.pozdrawiam i dzieki za pomoc wszystkim
chicken19
Zaawansowany
 
Posty: 554

23 Paź 2007, 21:28

Jak będziesz szukał i bedziesz miał problem ze znalezieniem ich,to poprostu idż po przewodzie z akumulatora - do zacisku plusowego powinien być dołączony do tego grubego kabla cieńszy przewód,dodatkowo dołożony.Powinieneś zauważyć.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Nowy Nissan LEAF
    Przenosząc technologię Zero emisji na nowy poziom, nowy LEAF produkowany w Europie będzie miał swój światowy debiut w Genewie. Nowy LEAF, który został zaprojektowany i opracowany ze szczególnym uwzględnieniem ...

23 Paź 2007, 23:44

jak było powiedziane-szukajcie a znajdziecie,wiec napewno znajde :)
chicken19
Zaawansowany
 
Posty: 554

24 Paź 2007, 16:06

Ty to jesteś przywiązany do tego Kadeta....JA bym już po tylu problemach to autko zakopał głęboko głęboko w ziemi i rejon wokół tego zalał wodą na głębokość minimum 10km :D .
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

24 Paź 2007, 18:20

właśnie te przywiązanie...
pierwszy samochód który kupiłem za własne pieniądze i w który włożyłem tyle wysiłku i gotówki.mam nadzieje ze mi sie odwdzięczy.a tak wogóle to ja jestem uparty jak osioł i tak łatwo sie nie poddam :)
chicken19
Zaawansowany
 
Posty: 554

25 Paź 2007, 16:01

:D Pisz o efektach.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

25 Paź 2007, 23:27

napisze napewno.po niedzieli mysle go odebrać.kupiłem silniczek krokowy i czekam na niego.jak go dostane to jade na warsztat,montuje,zmieniam bezpiecznik(jesli to jego wina) i cała naprzód.dziś zajrzałem pod maske kadeta 1.3 i kierując sie waszymi radami bez problemu znalazłem bezpiecznik od gazu,wiec napewno znajde go w 2.0
chicken19
Zaawansowany
 
Posty: 554

26 Paź 2007, 00:37

A na jakiego grzyba ci znowu silniczek krokowy?
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

26 Paź 2007, 09:27

to już odnośnie tego dymu w poście z Problemy Techniczne.nie chodzi mi o gaz.poprostu nie ma wolnych obrotów.wyczyscili silniczek ale to nic nie dało.a jak ściśnie sie ręką przewód doprowadzający do silniczka to obroty spadają do prawidłowych
chicken19
Zaawansowany
 
Posty: 554

26 Paź 2007, 18:06

chicken19 napisał(a):to już odnośnie tego dymu w poście z Problemy Techniczne.nie chodzi mi o gaz.poprostu nie ma wolnych obrotów.wyczyscili silniczek ale to nic nie dało.a jak ściśnie sie ręką przewód doprowadzający do silniczka to obroty spadają do prawidłowych

Też nie rozumiem? Silniczek krokowy ma sens, gdy masz II-gą generację (już się pogubiłem, co masz) i komputer sterowania gazem, w tym także pracą silniczka krokowego. Jeśli do teraz nie masz silniczka zwanego też attuatorem, a masz register, czyli na wężu od reduktora do miksera taką "w sprężynie" śrubę i jeśli gdy ściskasz wąż, to wolne obroty są prawidłowe, to: zrób sobie na wierzchu tej śruby znak mazakiem, licząc obroty wkręć tę śrubę do końca i pamiętaj, ile obrotów było. Wykręć śrubę o półtora obrotu i odpal silnik i zobacz, jaka jest praca silnika i przejedź się, oceniając dynamikę. Poprawki robisz, wykręcając o 1/4 obrotu; możesz też zacząć od jeszcze wkręcenia śruby o 1/2 obrotu...Pobaw się :wink:
fordon
 

26 Paź 2007, 18:23

chicken19: Ty w ostatnim swoim poście o silniczku krokowym i ściskaniu jakiegoś przewodu, to piszesz o zasilaniu benzyną? Możesz to trochę poukładać, co do czego? Tak jest, gdy 2 wątki idą jednocześnie... :roll:
fordon